Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fan, du kände igen dig!Den går ju väldigt mycket på snedden så Traversee kanske?![]()
Är La Plagne det enda området som @Hawk100 kan åka till själv utan dig?Fan, du kände igen dig!![]()
Mycket riktigt, Traversee heter den och över ståtar mäktiga Bellecote!
Hammarbybacken brukar jag klara mig både uppför och nedför utan en stadig potatis som visar vägen….Är La Plagne det enda området som @Hawk100 kan åka till själv utan dig?
Dvs. han hittar själv och riskerar inte att åka vilse?![]()
Så är det. När vi nu ska till nya områden i påsk är det barnskidselen som gäller för honom. Jag tar inga risker där inte!Är La Plagne det enda området som @Hawk100 kan åka till själv utan dig?
Dvs. han hittar själv och riskerar inte att åka vilse?![]()
Skulle vara intressant att få se er båda när ni kommer farande i Skiroute Gletscherzunge nedanför Lärmstangeväggen, med barnsele mellan er.Så är det. När vi nu ska till nya områden i påsk är det barnskidselen som gäller för honom. Jag tar inga risker där inte!![]()
![]()
Ska man gissa på @STORPOTATEN som din guide nu då?Ok, det får bli en lite annorlunda.
Vem är det på bilden? FR-nick räcker bra som svar!
Visa bilaga 16095
Den kan jag svara på.....det är inte jag!Ska man gissa på @STORPOTATEN som din guide nu då?
Vild gissning baraDen kan jag svara på.....det är inte jag!
Nä, han var inte med den här gången (heller….)Ska man gissa på @STORPOTATEN som din guide nu då?
Senast jag var på Mälaren med @Hawk100 så välte hans kajak ute på fjärden. (Det var väl 25 år sedan och hans plånbok ligger kvar på botten sedan dess)Vild gissning barahar faktiskt inte riktigt listat spaltens standad inventariers personliga kopplingar ännu. @Ivo del Scandi som nästa gissning då
Men personen på bilden vad där med @Ivo del Scandi för 25 år sedan….Fast bilden är inte från Mälaren….
Nästan rätt!!Jag har ingen aning om vem som döljer sig i motljuset, men chansar på att det är Albysjön på Tyresö ni är ute och åker på. Ser lite skrovligt ut?
Yepp, tänkte du tog den direkt då du gillade för nån timme sen.Leysin?
Vi kan väl säga så...Yepp, tänkte du tog den direkt då du gillade för nån timme sen.![]()
Förhoppningsvis till djupt puder. Eller i värsta fall till Bärghuis Jochpass, vilket iofs kanske inte är så pjåkigt.Vi kan väl säga så...Tyckte det var snygg bild, inte förrän jag kollade igen och insåg att det är Oldenhorn där bakom liftstolpen som polletten trillade ner.
Vart leder den här liften?
Visa bilaga 16111
Upp till Jochpass, precis.Förhoppningsvis till djupt puder. Eller i värsta fall till Bärghuis Jochpass, vilket iofs kanske inte är så pjåkigt.![]()
Wohooo....det är fredag kväll och scenen är min!!@STORPOTATEN scenen är din
Hur ska man kunna veta det?Vad heter toppen till höger om den där Potaten som står på den närmsta toppen?
Ja jag satt precis och kliade mig själv i huvvet då jag insåg att jag trodde det var en topp det i själva verket inte var....Hur ska man kunna veta det?
Di ser ju lia danna ut alla di därade fjälltopparna.
Men har ni varit morgonpigga och knatat upp på Predikstolen i de första morgonstrålarna? Kan det vara Norra Helagsstöten där bakom?![]()
Ja, det kan vara rätt.Lillsnasen? Ser ut som blomkålssnö, så relativt nära Åre måste det vara?![]()