Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nix.Flachauwinkl?
Nix.Vallorcine
Bravo! Hintermoos var jag ute efter, så med beröm godkänt.Schwarzeckalmbahn, Skizentrum Hintermoos?
En liten fräckis tror jag minsann!Då undrar jag vad pisten heter?
Visa bilaga 16418
Indoktrinerad efter många år i stora amerikanska företag, vågar inte köra några fräckisar.En liten fräckis tror jag minsann!
Nära, men inte rätt.Kanonenrohr?
Trodde du körde en luring och slängde in Untertrubsee - Engelberg igen, fast med mer snö och vy upp mot bergen.Indoktrinerad efter många år i stora amerikanska företag, vågar inte köra några fräckisar.![]()
Ja, anade att du trodde det.Trodde du körde en luring och slängde in Untertrubsee - Engelberg igen, fast med mer snö och vy upp mot bergen.
Men efter att nu konsulterat kartan verkar det kanske vara 5 standard trubsee engelberg?
Eey, sitter och glor på FWT...Ja, anade att du trodde det.Var mäkta överraskande att den var öppen idag för första gången på två år, så vi var tvungna att åka den. För mycket folk för att palla att ta sig till Laub som dalnedfart, så passade bra. Riktigt kul pist, men går oftast farligt fort.
För övrigt väldigt bra med snö på Titlis nu, såg nästan inga stenar idag och färre freeriders än väntat med tanke på att det snöade igår morse.
Kör på @STORPOTATEN
Asch, jag kör själv då! Osäker på om jag haft med denna, men skit samma...Eey, sitter och glor på FWT...
Ut med en bild någon, först till kvarn.
Stopp stopp stopp. Du är officiellt på skidsemester och får således icke deltaga enligt sedan tidigare fastslagna riktlinjer!Breitfuss (bredfot) heter berget bortom telestationen, vilket då placerar oss i skidområdet Neukirchen am Wildkogel.
Hade det varit klart väder hade ni därifrån kunnat se "Den store från Venedig".
Också det första skidområde jag har besökt i Alperna (8 år gammal). Då fanns det en dubbelsittlift upp från byn, som halvvägs avlöstes av en enkelsittlift. Uppe på Wildkogel fanns det en släplift (Ganserlift) och en babylift, en sådan där lift med en vajer runt två hjul, och med små röda "plastkotletter" att gripa tag i på vajern.
Jag är inte på skidsemester.Stopp stopp stopp. Du är officiellt på skidsemester och får således icke deltaga enligt sedan tidigare fastslagna riktlinjer!
Eller.....så hoppades jag kanske du var ute på berget och lade några trevliga svängar. Nåja, helt rätt är det och man bör även veta att Wildkogel är något av ett Rodel-eldorado och har begåvats med världens längsta rodelbana. Ett måste.
Då @PisteCarver är det din tur!
Ofan, fick för mig det var denna helg ni drog.Jag är inte på skidsemester.
Åker på fredag!
De som är i Graubünden då kan ju hålla utkik efter mig, jag har kvar mina illgröna skidbyxor.![]()
Får kanske ta ledigt någon dag den veckan, dra på mina gröna skidbyxor, och köra till GR...Jag är inte på skidsemester.
Åker på fredag!
De som är i Graubünden då kan ju hålla utkik efter mig, jag har kvar mina illgröna skidbyxor.![]()
Engelberg vid dalstationens bakväg 8.15? Kan visa dig några bra åk…Vi kommer ner lördag kväll, ska vi ses i något skidområde söndag fm?
Du har ca 2 h motorväg dit.![]()
Vi är där hela veckan.Engelberg vid dalstationens bakväg 8.15? Kan visa dig några bra åk…Glöm inte lavinutrustning.
Ska jag till GR tar jag hellre en dag ledigt mitt i veckan.![]()
Nej, det är fel skidområde.Festkogl Hütte?
Hönshaket ovanför Gerlos??Nu söker jag ett lunchställe!
Visa bilaga 16431
Jag hade tänkt mig Rest. Lämmerbischl, men man får upp samma bilder på Heidi’s Hütte, så du får rätt för det.Heidi’s Hütte? Får de använda det namnet i Österrike?![]()
Det var generöst.Jag hade tänkt mig Rest. Lämmerbischl, men man får upp samma bilder på Heidi’s Hütte, så du får rätt för det.
Över till @Kalle_Luzern !
Du är nog i fel tråd....Liten bild från säsongen. Imon blire mera åk.