Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Njet!Galtür?
Bekant med Ischgl? Nej, inte mer än genom kartor och bilder. Har varit i Kappl, men inte hela vägen fram till Ischgl...….så shoot, vi var nära men inte där.
Jag misstänker att storpotaten är bekant med byn?
//R
Jamän om vi släpper ishgl och flyttar oss åt ett annat håll, ett varmare håll?Bekant med Ischgl? Nej, inte mer än genom kartor och bilder. Har varit i Kappl, men inte hela vägen fram till Ischgl...
Nope
NixLa rosière
NejSulden?
Inte det.Kan det vara Malfontal? Och ni är på väg från Rendl till Pettneu?
Schweiz var det ju tydligen inte....Samnaun.
Gissade på Urgtal förut, vilket var kallare....Jag har ännu en aning: Serfaus?
Ok, läste inte. Jag tänkte också ju på Urgtal... (Och jag var nästan helt säker på, att det är Malfontal, men undrade om, vad gör alla där nere.)Schweiz var det ju tydligen inte....
Gissade på Urgtal förut, vilket var kallare....
Nej, just ja. Tänkte söderut från Ischgl...Schweiz var det ju tydligen inte....
Nix, fel landSamnaun.
NajNej, just ja. Tänkte söderut från Ischgl...
Nauders då?
Varmt men inte rätt.Montafon?
NixFendels?
Du har en bildgåta på, det är inte tids att åka skidor nu!Ursäkta min frånvaro från tråden idag, jag har åkt skidor.
ledtråd kanske?
I have no friends on a pow dayDu har en bildgåta på, det är inte tids att åka skidor nu!
Nej, vi är i fel landMalbun?
Nej, men nu är du jättenäraBrand då, min sista gissning.![]()
Förlåt Kalle, detta inlägg har jag missat.Fendels?
Edit: jaha, Montafon varmt, byter till Gargellen
Nyfiken, var i Gargellen är bilden tagen?Förlåt Kalle, detta inlägg har jag missat.
Klart det är Gargellen!
My bad![]()
Skiers right, skå ut genom ett brötigt stenparti.Nyfiken, var i Gargellen är bilden tagen?