davoorama
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Fel men det bränns liteTandådalen?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fel men det bränns liteTandådalen?
Varmt men fel!Hundfjället?
Jisses. Hittade litet bilder på nätet och då verkade det finnas ett röse där på "skulten", inte bara ett järnrör, så jag trodde jag hoppat i galen tunna.Yes! Stoltserar med sina 948 möh och då Sälenfjälllens högsta punkt, för topp är det synd att kalla det.
Över till @fredw
Fint att se vilka vyer jag kan förvänta mig över påsk! Jag inväntar med spänning en TR för veckan i Zillertal.1. Varifrån är bilden tagen?
2. Vad heter det markerade berget i fjärran med till synes "dubbeltopp" vid pilen?
Visa bilaga 16725
Inte illa och väldigt bra beslut av den yngre anhörige.!! Grattis till hen.Veckan i Zillertal blev så lyckad att en medföljande yngre anhörig genast sökte jobb i Mayrhofen och tog tåget ner igen (genom stormen..) fyra dagar efter att vi kommit hem! Idag får jag rapport om ”30 cm puder som känns som en meter”…
Visst, vid pilen finns Monte Cristallo (vid Cortina) där jag en gång tog en lift upp till passet mellan två av topparna. Tror den liften är nedplockad numera.
Ordet till potaten!
Nej, det är det ikke. Och det är inte heller Frankrike..Är det vägen till Champagny måntro?
Nej, det är det ikke. Och det är inte heller Österrike..Sölden?
Sure is. En av alla soliga dagar där. Snön var det lite si och så med tyvärr.Staffal (Gressoney)?
Ja, alldeles strax kommer något annat än era gamla ”gulnade skitbilder”!
Öööh… den är väl 2 veckor gammal.Min bild var faktiskt ganska färsk!![]()
fredw och SP hade iaf färgfilm…Så då, för 2 timmar sedan tog jag den här bilden.
Där vi åkte idag var det svårt att hitta offpist-repor trots 30-40 cm nytt i natt. Det var helt enkelt för flack terräng.
Men här blev det ett par korta åk i alla fall.
Vad heter liften till vänster om spåren?
Visa bilaga 16731
Behöver tydligen byta färgpatronen i iFånen.fredw och SP hade iaf färgfilm…
Låter som att du har för små skidor!
Naj, var ligger den?
Bergün, fast på andra sidan vägen jämfört med Darlux.Naj, var ligger den?
Jag visste inte att du hade en katt!OK PC här kommer en dagsfärsk pausbild så du vet vad som väntar dig nästa vecka när du kommer hem:
Visa bilaga 16733
Rätt.Så gick att åka i Bivio idag, trots för mycket snö?Från toppliften verkar det lite brantare och möjligt att få några åk bredvid pisten?
Liften heter Tua tror jag.
Hallo där....Många stängda liftar senaste två dagarna tyvärr.
Då undrar jag vilken lift jag var på väg till när jag sprang på den här rackaren?
Visa bilaga 16746
Släng in en gissning så brukar det ofta resultera i en ledtråd...Hallo där....Har du överlevt?
väntar på ledtråd....
Nära! Startade från Jochstock.Släng in en gissning så brukar det ofta resultera i en ledtråd...
Jag sitter uselt till men slänger in Jochstock Express