Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej.Jaha, var ju inte skitlätt direkt. Vild gissning så säger jag Kreuzweg.
Nej, fel land.Olper? Ettan eller tvåan….
Undrar ju varför de behöver fyra gubbar (plus en symfoniorkester(!)) när hon gör den så bra själv!Pausmusik till någon vågar sig på en gissning....
Ja, tror hon måste ha lite kylning på de stackars fingrarna.....Undrar ju varför de behöver fyra gubbar (plus en symfoniorkester(!)) när hon gör den så bra själv!![]()
Det heter Eurovision för bövelen, du hänger ju inte me” @STORPOTATEN !Ja, tror hon måste ha lite kylning på de stackars fingrarna.....
Men vad är det som händer, sitter alla och, gud förbjude, peppar inför melodifestival!?![]()
Jag har faktiskt inte löst den.Tänkte just säga att @PisteCarver redan löst den, men peppar med grillparty för halva kvarteret för ESC. Men kanske inte då om han har tid att kolla in här.
Resten av oss sitter och skäms för att vi har så dålig koll att vi inte ens kan komma med en halvt kvalificerad gissning.![]()
Håller med, eller Lauterbrunnen. Men finns ingen lift i varken eller som jag känner till som passar in...Jag har faktiskt inte löst den.
Har iofs inte lagt så mycket tid på den heller. Liknar lite bergen vid Hohe Geige i Pitztal men det är det ju inte. Liknar branta berg någonstans i centrala Schweiz typ Kanton Uri.
Absolut!Snygga berg!
Det heter Eurovision för bövelen, du hänger ju inte me” @STORPOTATEN !
Euroviblablabla eller melloblablabla....jag vette tusan, det är ju samma låtar...ljud menar jag.
Berget och skidorten har jag haft med tidigare. Österrike och Schweiz är ej korrekt.
Obs. Råkade hamna på en mello-fest här. Tror jag håller mig i köket där chipsen och spriten finns.![]()
Ja, det har jag redan hittat.Pralognan?
Andra låten är också bra!Bra öppningslåt!! Lite Disco-vibbar!!!![]()
För mesigt för honom!!! Man hörde ju t.o.m. vad de sjöng!!! Och ingen som growlade…..!!!Nu kommer Finland med en kanonlåt skriven av Desmon Child, måste väl ända vara något för @STORPOTATEN ?
Jag skulle ha läst noggrannare vad som efterfrågades!!!!Ja, det har jag redan hittat.
Men frågan gällde liften, Genepi är det väl?
Ja, det har jag redan hittat.
Men frågan gällde liften, Genepi är det väl?
Nä, nu är det Frankrike med krigisk keltiskt style!Genepi, en perfekt dryck att dränka hela mello-festivalen i.
Och även namnet på liften jag eftersöker.
The Rasmus...lirar de fortfarande??
Finlands låt var bra!Aj fan i helvete! Tittar ni på det? Jag tror frun i ovre våningen tittar på, jag hellre här nere supar öl och tittar på forspaddlingsfilmer i youtube.
Kom igen nu PC, jag börjar misstänka du är beroende av Mello!?Finlands låt var bra!![]()
Slava Ukraini!Kom igen nu PC, jag börjar misstänka du är beroende av Mello!?![]()
Ursäkta men Mello har varit det är i Sverige, det var schlager ikväll.Kom igen nu PC, jag börjar misstänka du är beroende av Mello!?![]()
Nej, det heter Eurovision.Ursäkta men Mello har varit det är i Sverige, det var schlager ikväll.
Svaret jag fick av 7 åringen hemma när jag sa mello.
Aaa hade varit guld värt med den infon igår kväll så jag kunde kontrat dotterns dumförklaring av mig.Nej, det heter Eurovision.![]()
Det gick ju fort, mycket bra!Schiferbahn?
Fanns ju lite ledtrådar, hoppades att du inte tvingat modellen att ta av skidorna för att försöka luras tex...Det gick ju fort, mycket bra!
Jag trodde den här bilden skulle vara svår, och hade fler i beredskap.
Över till @Kalle_Luzern !