PisteCarver
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Vad heter det här etablissemanget?
Vad är det mest känt för?
Vad är det mest känt för?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, det var där. Lite för lätt eftersom PC glömde censurera hjärtat…Kitzloch... Europeiskt epicentrum i början av mars 2020 för covid-pandemin?
![]()
‘Everyone was drenched in the virus’: was this Austrian ski resort a Covid-19 ground zero?
At least 6,000 people say they caught coronavirus in Ischgl, dubbed ‘Ibiza on ice’, and their class action is gaining pace. Those who were there recall a terrifying weekwww.theguardian.com
Du har inte helt rätt, men får godkänt ändå.Kitzloch... Europeiskt epicentrum i början av mars 2020 för covid-pandemin?
![]()
‘Everyone was drenched in the virus’: was this Austrian ski resort a Covid-19 ground zero?
At least 6,000 people say they caught coronavirus in Ischgl, dubbed ‘Ibiza on ice’, and their class action is gaining pace. Those who were there recall a terrifying weekwww.theguardian.com
Jag ser ett lejon, så det måste vara Pizzo Leone?En glad dotter på sin första alpresa 7,5 år gammal. Någon timme senare tar hon sin förstaguldmedalj!
Vilken skidort?
Visa bilaga 21977
känns lite som dolomiterna?Rätt språk, fel land och inte Pizzo Leone.
Avgörande ledtråd finns för den med skarpa ögon.
satt desperat och spanade efter resturang namn etc. Den fransk skidskolekillen i bakgrunden gjorde mig förrvirradHmm ska se om jag lyckas få fram bättre upplösning på den postade bilden. Kanske har Freerides server komprimerat den en aning för mycket. Dolomiterna stämmer.
Om du lyckades hitta en fransman här så..? Tycker aldrig/sällan man ser dem utanför det egna landet. Gäller både sommar och vinter.
Det kan iofs vara rätt, men Val Gardena är för mig en dal med tre skidorter i. Mer specifikt svar önskas! Det är inte Cortina.gissar då även på Val gardena
Är det likt en fransman? Hur/varför? Lång med tveksam hållning? Saknar hjälm? Basker? Slokmustasch?Visa bilaga 21995 lite likt åtmn![]()
njet, dräkten ser ut som ESF röda paltor https://www.esf-en.net/ nästa gissning är då på St UlrichÄr det likt en fransman? Hur/varför? Lång med tveksam hållning? Saknar hjälm? Basker? Slokmustasch?![]()
Selva Wolkenstein?
Alienhorn?4078 möh
Tänkte göra samma kommentar som @fredw Hänt något med emoticons, ska ju vara Schreckhorn! Bilden tagen från tåget ner från Kleine Scheidegg mot Grindelwald.4078 möh
Tja, ungefär… på ett sätt.Alienhorn?
Ja, det är ju rätt.1. Fluchthorn? Näst högst i Silvretta.
2. Alblittbahn?