Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Nej, men du är i rätt krokarMaighelshutte?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, men du är i rätt krokarMaighelshutte?
Också nära men inte rättUstria Alpsu?
Som vanligt var jag med, men känner inte igen mig.....!!!Absolut, Vercorin är det! Och rakt över på andra sidan dalen ligger Crans Montana och Anzere.
Din bild @Kalle_Luzern
Hade två krogar att välja på. Kul att se fyren igen. Det var nog närmare 10 år sedan sist. Bild kommer.Nu blev det rätt! Bilden är din @antikvitet
Det är det inte. Helagstoppen ser helt annorlunda ut (tycker jag iaf)Men jag slänger ur mig att bilden är från Helagstoppen.
Ack nej.Från Templet i Sylarna?
Nä… fjället har varit med tidigare i bakgrunden på en av mina bilder.Norra Storfjället?
ja, hann inte gå igenom de där fem topparna snabbt nog.... som diplomerad bottom feeder i tråden är jag rätt nöjd ändå!Skarsfjället?
....bekant känslaja, hann inte gå igenom de där fem topparna snabbt nog.... som diplomerad bottom feeder i tråden är jag rätt nöjd ändå!
Nej, söder om Sveg faktisktHemavan?
Med tanke på hur terrängen ser ut i bakgrunden så skulle jag gissa på Klyftvallen.Nära Idre /Himmelfjäll. Ni är i Grövelsjön?
Aldrig hört namnet. Ser ju trevligt ut!Med tanke på hur terrängen ser ut i bakgrunden så skulle jag gissa på Klyftvallen.![]()
Klyftvallen är ju Skistars kommande skidområde i Vemdalen.Aldrig hört namnet. Ser ju trevligt ut!
Fel land fortfarande . Lägger till ny bild om en stundKlyftvallen är ju Skistars kommande skidområde i Vemdalen.
Jag får väl också bidra med en vild gissning då - Oppdal?Fel land fortfarande . Lägger till ny bild om en stund
Hittade det på google bildsök, men så lågt sjunker inte ens jag.Nu är ni i rätt land och härjar. Här är en bild mot toppen
Tyvärr inte. Lite långt norrutSkeikampen?
Där satt den. Spenderade sportlovet vecka 9 med familjen där. Sol och helt ok skidåkning.Ja, inte mycket att gå på förutom liftstolparna.
Men jag tror att jag har åkt i den där liften.
Ser ut som Ravnåsheisen i Norefjell.