Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du har rätt i att det är Hohgant, men inte från Sörenberg.Berget kanske är Hohgant och skidorten Sörenberg?
Nej, i kanton Luzern som sagt.Maebashi?
Rätt! Med Hohgant som redan påpekats. På andra bilden syns några 4000-metare i Berner Oberland.Marbach – Marbachegg?
Ha ha, visst ville jag vinna, men Marbach justerade jävla autokorrekt till Maebashi…!!Är det inte från Marbachegg?
Edit: Jisses... Får också känslan att Hawken visste men inte ville vinna...
Nej, men du är i rätt land och letar.Kan det vara Rettenbach og Tiefenbach, Sölden?
Det tror du alldeles rätt i.Tror på:
1. Obersulzbachkees
2. Dorferkees
Klart det är RigiBerget menar jag är Rigi i Schweiz, kanske du är i Arth eller Goldau?
Ja, här syns den. Även en flygplansfabrik… Och mitt hus syns också, en pixel stort eller så.Hade du möjligen utsikt över en flygplats från toppen?
Nej, men man kunde ju tro det med tanke på mitt profilnamn?Er det Horw du bor i?
Så enkelt var det! Snyggt pyramidformat när jag kollar på det från soffan. På första bilden Brisen, Wendenstöcke mm som ligger ovanför Engelbergertal. På tredje bilden delar av Rigi, Mythen, Niederbauen Chulm mm.Buochserhorn!
Jag har ju aldrig varit i Luzernområdet. Men det är kul att googla sig fram bland mäktiga berg där det tycks gå kabinbanor och bergståg överallt. En vacker dag kanske vår svenska krona återhämtar sig så man har råd att åka dit..?Så enkelt var det! Snyggt pyramidformat när jag kollar på det från soffan. På första bilden Brisen, Wendenstöcke mm som ligger ovanför Engelbergertal. På tredje bilden delar av Rigi, Mythen, Niederbauen Chulm mm.
Över till @Ivo del Scandi
Luzern är väl värt ett besök! Förstår om det inte lockar just nu med tanke på svenska pesetas...Jag har ju aldrig varit i Luzernområdet. Men det är kul att googla sig fram bland mäktiga berg där det tycks gå kabinbanor och bergståg överallt. En vacker dag kanske vår svenska krona återhämtar sig så man har råd att åka dit..?
bild kommer snart
Nibbi, HemsedalVad heter berget i mitten av bilden (välkänt topptursberg)?