Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Och toppen i samma bild, är med sina knappa 3000 möh, högsta toppen i det massivet. Det är alltså en stor topp....
Vet inte om folk misstolkade denna text...
Det är alltså toppen i den bilden som är högst i det specifika massivet. Inte att förväxla med toppen i det efterfrågade skidområdet, som har en helt annan höjd.

Frankrike ja, så inget Italienskt går hem här. Och inte Valmorel heller.

La Rosière??
Les Arcs?
Nej på båda två.
Ny bild!
20230412_153647.jpg

Jag gissar att bilden är på en anstalt eller annan kommunal eller statlig myndighet.;)
Nä skämt å sido. Men när man ser vad andra har utanför sina kontor så....
Man kunde ju tro nån tvångsanstalt men det var det andra; statlig myndighet. Ni andra kan ju kontra med något bättre.. men låt oss säga som så att det finns orsaker till varför jag hänger på forumet dagtid…

Ger en en sommarbild: dock tagen detta årtusendet. Så var e bilden tagen?

Bilagor

• 104A5374-9389-429E-B2D5-1800AA788CA9.jpeg
    104A5374-9389-429E-B2D5-1800AA788CA9.jpeg
    579.5 KB · Besök: 82
Nope…Så länge ni sitter o bläddrar i ikea katalogen passar jag på att ge ledtråd 3 : på ortens instagram låter de i sitt senaste inlägg meddela att dagens afterski är inställd

Kan vara att ikeas sista katalog kom för typ 2 år sen. Men det är kanske inte ett hinder? Nå vi går vidare: ledtråd 4: orten har enligt egen ursago 20 nedfarter. Inte så illa mao.

Gällande Svanstein, den orten gissas ju på lite nu som då, men har den någonsin varit med? Borde jag fota lite nästa gång jag kör förbi…

Tillbaka
Topp