Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Yepp det var klimpfjäll. Å jag som trodde du tog de på mina alla suberba ä ledtrådarSå vilket var det?
Klimpfjäll?
Har faktiskt kört för bi det i jobbettror sommaren för två år sedan
Bjuder på två bilder, för kanske inte så enkelt.Var är bilderna tagna?
Visa bilaga 26174
Visa bilaga 26175
Du är inne på rätt spår!Hmm speciell plats, ser ut som ett bergspass men ändå inte. Och en f.d. glaciär.
Litet speciellt nedanför… Kanske står du på en dammbyggnad?
Kan trösta dig med att det räcker med schweiziska.ok googlar på Staudamm Schweiz… ses på fredag…![]()
Visst! Andra bilden tagen från själva dammbygget, som mer ser ut som en stor jordvall än en betongvägg. Hawk har haft med på en vinterbild vill jag minnas. Första bilden från parkeringen mot Lochberg på andra sidan sjön.Den här känns ju väldigt överkomlig nu, jag slår till på Göscheneralpdamm?
Japp, här har du dammen med våra skidspår på….Visst! Andra bilden tagen från själva dammbygget, som mer ser ut som en stor jordvall än en betongvägg. Hawk har haft med på en vinterbild vill jag minnas. Första bilden från parkeringen mot Lochberg på andra sidan sjön.
180 grader vridning vid andra bilden:
Visa bilaga 26181
Ok, let's take it away then.Take it away @STORPOTATEN
Ja jo, det är iofs helt korrekt. Men vill nog ha ett specifikt pang också...Jägermeister? Öl? Humphumpa?
2024, veckan 9, Mooserwirth varje eftermiddag! Lkmone var kul, men Mooserwirth bättre!pjäxträff?
Bokad å klar låter de som?2024, veckan 9, Mooserwirth varje eftermiddag! Lkmone var kul, men Mooserwirth bättre!
”Vanligt folk” vem e de? Jag hade mest fördomar om anton men liktförbannat åkte vi dit i våras, mannen ville… visst afterskin behövde upplevas men i nästa år får de nog bli ngt annat. MEN nerfarten från La folie douce i Tignes var nog lika jävlig å placerad efter barenJust den backen och ett par liknande tänker jag på när jag avråder vanligt folk från att åka till St Anton. Om de inte verkligen vet vad de vill…
Nedfarten GM i Chamonix är tusentals värre!”Vanligt folk” vem e de? Jag hade mest fördomar om anton men liktförbannat åkte vi dit i våras, mannen ville… visst afterskin behövde upplevas men i nästa år får de nog bli ngt annat. MEN nerfarten från La folie douce i Tignes var nog lika jävlig å placerad efter baren
Och det verkar ju onekligen @KaitsuH veta... "veckan 9, Mooserwirth varje eftermiddag!"Just den backen och ett par liknande tänker jag på när jag avråder vanligt folk från att åka till St Anton. Om de inte verkligen vet vad de vill…
Bör testas. Har besökt chamonix två gånger bara iår men aldrig åkt skidor därNedfarten GM i Chamonix är tusentals värre!
Helt rätt! Jag trodde, att det vore omöjligt: inte norr om Sveg, och inte heller söder om Sveg! Din tur @Bultfeber och roligt nattskift!