Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det stämmer bra din turAndermatt?
Det spetsigaste här är nog din glögg som uppenbarligen spetsats med allehanda spritdrycker!Det takformade berget strax till höger i bakgrunden ser ut som Chogolisa 7665 möh i Karakoram range, så den närmare spetsiga toppen vid pilen borde vara Paiju Peak 6610 möh.![]()
Det takformade berget strax till höger i bakgrunden ser ut som Chogolisa 7665 möh i Karakoram range, så den närmare spetsiga toppen vid pilen borde vara Paiju Peak 6610 möh.![]()
Det spetsigaste här är nog din glögg som uppenbarligen spetsats med allehanda spritdrycker!![]()
På väg mot Hidden/Le Fou där kanske?Haha ja det är väldigt långt ifrån![]()
Naj naj!Det spetsigaste här är nog din glögg som uppenbarligen spetsats med allehanda spritdrycker!
Absinthe?![]()
Du får ta nästa bild, jag ska upp och åka där nuMina ben skulle bli mjuka som gelé,
Speciellt om jag hade haft Storpotaten brevé.
På ett sånt hemskt berg gäller det att hålla skärpan,
om man ska ta sig ända hem till puben i V……
Är åket verkligen avslutat där?Visa bilaga 28683
Vilket fint åk har vi just avslutat här??
Stämmer bra det! Fantastiskt fint åk och spännande med firning ner till startpunkten för åkningen. (Nu för tiden kanske hårdingarna droppar in i grytan uppifrån kanten???)Toulpagorni?
Dimma o blomkålssnö (åtminstone i träden!). Det måste vara någonstans i Åre….Vad heter liften som jag sitter i?
Visa bilaga 28685
Rätt land, men en bit från ÅreDimma o blomkålssnö (åtminstone i träden!). Det måste vara någonstans i Åre….
Sadelexpressen kanske??
Närmare, men fel.
Nix.Toppexpressen?
Japp.WC Express? Mkt nyare än 1990 iofs…
Viss är det så. I Andermatt har de nog vit jul i år. Si och så annars i dalarna.Gütsch-Express?