fredw
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
då har du knäckt den första ledtråden
(men hur såg du att det var Südtirol?)
Forst är från Merano
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
då har du knäckt den första ledtråden
Du var ju i Österrike? Och nu är du i Syd-Tirol i Italien?
Bleis är rätt! Jag trodde, att frågan kan vara svår, då det tycks vara svårt att hitta en karta över skidområdet med liftnamn. Din tur @SoulRider
Fel. Dock rätt land.Sölden?
Tar en gammal bild bara för det.
Kom igen nu! Kända, och höga, berg!Haha nu blev det ju svårt!Överlåter med varm hand till de professionella bergsspanarna.
Visst är det så. Weisshorn och Matterhorn m.fl.Feta höga berg på 4500+ m gillas!
Bilden har du tagit från skidområde Lauchernalp/Lötschental.
Ölen antar jag … Forst.då har du knäckt den första ledtråden
Nej, det här berget är högre än högsta toppen i fyra andra alpländer.
Frankrike då ….. hmmmm (tänker) … räknas Lichtenstein som alpland?Nej, det här berget är högre än högsta toppen i fyra andra alpländer.
Ja, vilka länder är alpländer?Frankrike då ….. hmmmm (tänker).
Fick börja räkna ordentligt här…Ja, vilka länder är alpländer?
Monaco, Slovenien, Tyskland, Lichtenstein, Österrike, Schweitz, Italien och FrankrikeJa, vilka länder är alpländer?
Glömde Monaco, då är toppen högre än högsta berget i fem andra länder.Monaco, Slovenien, Tyskland, Lichtenstein, Österrike, Schweitz, Italien och Frankrike
När jag håller muspekaren över dem får jag Goat wood. Var är det?Vill ingen ta denna fina utsiktsbild?
Bilden är tagen från![]()
Vad är det menar du?När jag håller muspekaren över dem får jag Goat wood. Var är det?![]()
Med koppling till en pågående diskussion i annan tråd:
Här har vi satt oss ner en härlig decemberdag i fjällen…. ånej, det blev fel bild, det här är Bombardinoland!
Spansk skön musik strömmade ur högtalarna och morotskakan med dryckestillbehör var ”fikapaus magnifico!”.
Vad heter panget?
Visa bilaga 31239
Naj.Tea Borch Rifugio?
Naj.Costaccia?