Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var väl satan, verkar som det finns 3 kärnkraftverk i Swiss, så jag hade ju 33.33% chans... Goddamn it!Rätt land, men inte rätt kraftverk.![]()
Ja, Gösgens kärnkraftverk som syns. Mühleberg stängt, men tre ligger kvar längs Aare och Rhen. Byggarbeten så jag fick åka en omväg via Aargau till Zürich i söndags.
Jo, rock har alltid prio No1, men nog är till och med jag lite allätare musikaliskt sett. Slänger således in en tidlös klassiker nedan, nu när det är Funky Friday och allting!Ja, Gösgens kärnkraftverk som syns. Mühleberg stängt, men tre ligger kvar längs Aare och Rhen. Byggarbeten så jag fick åka en omväg via Aargau till Zürich i söndags.
Över till rockräven @STORPOTATEN
Vafan, ska inte du stå och stuffa på något italienskt disco nu?Det där skulle väl kunna vara glaciären ovanför?
Ha ha, lite gammal italienskVafan, ska inte du stå och stuffa på något italienskt disco nu?
Men visst skulle det kunna vara de Les2Alpes, och ÄR det.
Vassego Italo-Disco-PC!
Jag vill ha ett hus med sån utsikt från terrassen….!!!Och så en bildgåta då:
Det här caféethar en utsikt som inte går av för hackor. Vad heter det?
Och alla som ingår i ”gänget” (ni vet vilka ni är) är bänkade.
Visa bilaga 34568
Visa bilaga 34569
Efter att ha zoomat in på bilden av Kalle Bs svärfar kom jag på att ingen lagt upp någon riktigt Halloween-inspirerad låt…
Snyggt @MrHotDog !Kan den heta Il Terrazze i Ischia?
Svår. Men verkar vara djupt snötäcke och glest mellan granarna. Och en gammal jevla lift som sagt. Känns som Nordamerika. Valfri skogs-resort....ehh... Red Mountain?Var hittar man den här gamla liften?Visa bilaga 34585
Du är och nosar på det men inte rätt.Svår. Men verkar vara djupt snötäcke och glest mellan granarna. Och en gammal jevla lift som sagt. Känns som Nordamerika. Valfri skogs-resort....ehh... Red Mountain?
Jag var tvungen att höra på det där.Polaren Tumppi (död redan) spelade dem så fan ljud, vi bodde i samma elevcell flera år.Fernie?
Lördagsmusik
Grymt sköna gubbar, har träffat dom flera gånger. Första gången när Piggy forfarande levde. De uppskattar verkligen sina fans och är ett otroligt bra liveband.Jag var tvungen att höra på det där.Polaren Tumppi (död redan) spelade dem så fan ljud, vi bodde i samma elevcell flera år.
Helt rätt din tur.Whitewater
Jag tror att skidorna är Salomon X-scream.Härlig bild. Det där är inga ”bredlagg”…Ser litet guldiga ut. Dynastar Course? Om man inte känner igen byn så får man gissa på annat! Mover? 1987?
![]()
Det är inte särskilt nära St Anton. Inte ens samma land.Med så heta prylar och på den tiden måste det ju nästan ha varit någonstans nära St Anton….!!!Det var väl ändå förstahandsvalet för oss svenskar då…??
Om jag inte minns fel var jag där 89 (året efter stora lavinen) med ett par guldiga Course under pjäxorna…..Men ett Moverställ hade jag inte råd med då….
![]()