Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Lite likt Klostertal? Dvs bilden tagen mellan Stuben och St Anton.
Precis, sitter i Flexenbahn och har precis gått över kammen ned mot Stuben igen.
1731940593769.png

Bilden är din gammelgäddan.

Wallander hälsar från liftens tak... ? Om han är fel ute vill jag som vanligt inte ha något med honom att göra. Men annars kanske någon av liftarna mellan Trübsee och Stand? Titlis Express?

1731941867501.png

Precis, sitter i Flexenbahn och har precis gått över kammen ned mot Stuben igen.
Visa bilaga 35010

Bilden är din gammelgäddan.
Aj sablar och gevär! Det där var nästan en kuggfråga. Jag tänkte på, varför kan jag inte se några spårar. Men nu vet jag, då jag har suttit i liften så många gånger. Allt det där fint slutar i en äcklig brant, troligen omöjligt att åka ner. Man kan ju åka till höger, om man börjar vända dit tidigt, men även då måste man veta leden exakt.

Självklart! Bild från lördagmorgon, första kabinen upp. 😄 ⛷️
Av någon konstig anledning fick jag för mig att det var en stollift och blev lite blockerad i tankarna 🥲.

Byter till lite varmare miljö. Kan verka svår men finns inte så många sådana här platser. Gissningar ger ledtrådar.
Vilken ”backe” åks det bräda på? Platsens namn söks.
IMG_2383_cut_Original.jpeg

Ja, jag får det till en Liberiansk bäss. Bernard Beach kanske?
Nu har vi hittat rätt. Liberia's finest! Platsen är dock närmare bestämt Robertsport (eller utkanten av rättare sagt). Tydligen ett av de bästa ställena för surfing i Afrika enligt kännarna.

Över till @STORPOTATEN igen

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp