Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Lite likt Klostertal? Dvs bilden tagen mellan Stuben och St Anton.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Precis, sitter i Flexenbahn och har precis gått över kammen ned mot Stuben igen.Lite likt Klostertal? Dvs bilden tagen mellan Stuben och St Anton.
Aj sablar och gevär! Det där var nästan en kuggfråga. Jag tänkte på, varför kan jag inte se några spårar. Men nu vet jag, då jag har suttit i liften så många gånger. Allt det där fint slutar i en äcklig brant, troligen omöjligt att åka ner. Man kan ju åka till höger, om man börjar vända dit tidigt, men även då måste man veta leden exakt.Precis, sitter i Flexenbahn och har precis gått över kammen ned mot Stuben igen.
Visa bilaga 35010
Bilden är din gammelgäddan.
Vi ska högre!Wallander kanske skulle sätta sig i Laubersgratliften istället?
Den blir ju inte färdig förrän nästa år… De håller på att montera vajrarna. Rena snurren att ingen tagit det.Titlis Connect
Nej, högre!Jochstock Xpress?
Jaha, då är det väl bara Ice Flyer kvar?Nej, högre!
Nu har ni gissat på nästan alla liftar utan den jag söker.Jaha, då är det väl bara Ice Flyer kvar?
Självklart! Bild från lördagmorgon, första kabinen upp.Titlis Rotair då?
Av någon konstig anledning fick jag för mig att det var en stollift och blev lite blockerad i tankarnaSjälvklart! Bild från lördagmorgon, första kabinen upp.![]()
![]()
Ingen dålig chansning för det är en av de möjliga platserna, men det här är en annan del av världen med lite varmare vatten.Chansar på Nazare då det är en stor våg.
Ja, det är det. Blir stora fina vågor där när det stormar i norra Stilla havet.Jaws, Hawai.
Ja. Jag tänkte att lägga dig på ishyllan, men, då hade alla visst att Limone. Din tur @Ivo del ScandiLimone?
Borkan.Hoppas det är lika snöigt när vi ska till Limone om en månad
Här har vi en lätt:
Vad heter berget?
Ja den sjön har även jag knatat över ett par gånger. Fint som snus!
Gissning ger ledtråd.Är vi Afrika?
Bra gissning. Du är både i rätt världsdel och vid rätt hav. Men inte rätt land ännu.Trodde Afrika räknades som gissning?
Men då du inte ville säga
Så tror jag efter lite googlande så börjar jag med Ghana
"Club is Ghana's most loved beer brand, providing high quality refreshment for Ghanaian friends since 1931. There's nothing like the moment your lips connect with the Quality taste of Club Premium Lager."Bra gissning. Du är både i rätt världsdel och vid rätt hav. Men inte rätt land ännu.
Ja men det finns fler typer av Club"Club is Ghana's most loved beer brand, providing high quality refreshment for Ghanaian friends since 1931. There's nothing like the moment your lips connect with the Quality taste of Club Premium Lager."
Ja, jag får det till en Liberiansk bäss. Bernard Beach kanske?Ja men det finns fler typer av Club![]()
Nu har vi hittat rätt. Liberia's finest! Platsen är dock närmare bestämt Robertsport (eller utkanten av rättare sagt). Tydligen ett av de bästa ställena för surfing i Afrika enligt kännarna.Ja, jag får det till en Liberiansk bäss. Bernard Beach kanske?