Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ser fantastiskt ut!Hade kunnat ge rätt till @fredw men @PisteCarver var spot-on, så jag låter @PisteCarver avgöra om han vill lägga upp en bild för egen del eller överlämna det åt @fredw
Nej, fel land.Seebuel?
Ja, Hordatun Hotell med den fantastiska utsikten.Visa bilaga 35614
Hordatun. Röldal
...jag låter @PisteCarver avgöra om han vill lägga upp en bild för egen del eller överlämna det åt @fredw
Glöm....Hong kong
Göteborg?
Yes.
Binz there done that...sorry...nu över till en vinterbild, vilken är orten?
Jajemen, bin there? Över till @KaitsuHWurmkogel, Obergurgl. Top Mountain Star.
Ja ja, wir seien da gewesen, eben zweimals, seit vielen Jahren. Jag hittade några bilder från frugans laptop, och är inte ens själv säker på, var har vi varit. jag tror jag känner den här bilden. Men, vart är jag på vägen?Jajemen, bin there? Över till @KaitsuH
Ja, Rendl kan man se där bakom, men, jag åker inte från Kapall, utan? Och det är redan eftermiddag, så, jag är på väg till?Är det inte Rendl i bakgrunden? Isåfall åker du kanske från Kapall ner mot Zammermoosbahns dalstation?
Kanske?Ingen aning om åket, men på väg till apres ski. Så Moosewirt kanske?
Helt rätt! En vanlig eftermiddag på Galzig. Ett par dagar efter sista snöfallet kan man åka helt ok snö, och inga andra människor. Jag är ungefär där (röd pil),jag tror...Ingen aning om åket, men på väg till apres ski. Så Moosewirt kanske?
Precis, ovanför Haute-Nendaz vid Tracouet. Sion syns nere i dalen.I Nendaz. Antingen beundrar du utsikten, eller är det Teleski Jean-Pierre du vurmar för?
Den dalen går inte att bomma på!
Nej, det är det inte. Men du är i rätt land och rotar.Rofan Seilbahn vid Maurach/Achensee?
Aj fan! Nu blir det ingen disco-fredag eller satanmetalrock-lördag, utan: rap battle onsdag!Dags att börja öva på julrimmen va?
Kalle från Luzern han gissar hejvilt,
Ibland så bommar han om man säger det milt.
Men ge inte upp, alla får nya försök,
och rikta då mot OS-dalen ert sök.
Hmmm...nåja...
Det gör det, men Nordkette är fel.OS-dal i Österrike måste väl betyda Innsbruck. Nordkette?