Vilken låt i S-special snowboard?

Så kollosalt klassiskt program! Jag har nynnat på denna låt sedan programmet sändes för första gången men har inte hittat den förens nu! Tack som fan till er som hittade den! Hela s-special snowboard måste upp på youtube.com!!!

Stonedeaf sa:
Så kollosalt klassiskt program! Jag har nynnat på denna låt sedan programmet sändes för första gången men har inte hittat den förens nu! Tack som fan till er som hittade den! Hela s-special snowboard måste upp på youtube.com!!!
Ja

Senast ändrad:
Stonedeaf sa:

Senast ändrad:
Tackar trådstartaren för att låten hittades...blir fint i högtalarna nu på midsommar. Jag har S-snowboard på vhs å ska se om jag kan få hjälp med att föra över till vhs. Kommer några rikitigt duktiga data snubbar på festen jag ska på så ska höra om de har nån sån.

Vaknade med The Leather Nun - I Ain't Turning Back på hjärnan imorse och har så länge funderat över vad den låten hete. Det var verkligen ett fantastiskt program då. Slängde skidorna och köpte bräda. Bytte såsmåningom tillbaka och blev skidlärare - mkt tack vare den programmet faktiskt.

Jag har en VHS-konverterare och har programmet på VHS någonstans hemma hos mina päron. Ska hem på semestern och ska lägga en dag på att hitta det. Åker omgående upp på YouTube.

Är det någon som är kvar i tråden?
Någon som lyckats få tillgång till avsnittet?
Är så sugen på att se det så jag sprängs!

Hehe, fort gjort! Ordnet seg for meg, jobber for Clas Ohlson, så jeg har Svensk IP på jobb og fikk tak i videoen!

Tillbaka
Topp