STORPOTATEN
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Var också i St Anton -92, och vill minnas jag också tog nån öl där?Det stämmer, nån som vet om den fortfarande finns kvar?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var också i St Anton -92, och vill minnas jag också tog nån öl där?Det stämmer, nån som vet om den fortfarande finns kvar?
Tjejerna ser ju impade ut….!!!Var också i St Anton -92, och vill minnas jag också tog nån öl där?
Visa bilaga 41165
Till skillnad från snubben i vitt till vänster....Tjejerna ser ju impade ut….!!!![]()
Javisst finns den kvar. Man kan övernatta där också på vintertiden, mötte några svenska skidåkare där i vintrar. Där är vi i slutet av februari i vintras.Det stämmer, nån som vet om den fortfarande finns kvar?
Nix, men det är i rätt land!Kan det vara Rocher Blanc i Serre C?
Det var ju påsk. Då har allt satt sig...juh...?Ja, får inte vara nervös om man går upp för en sån slänt.
Arpons?
Ja, så kan man väl också se på det... Antar att de gick upp tidigt innan solen började ta för mycket.Det var ju påsk. Då har allt satt sig...juh...?
Arpons är det i finfina Les Karellis!
Inte Zinal, men rätt kanton!
Inte där heller.Saas Fee?
Trodde den skulle gå direkt, men där ser man. Zermatt så klart, blick neråt dalen med några av de riktigt höga bergen som ligger mot Saas-Fee.Då gissat jag Zermatt.
Går också att skymta loggan på bilden. Nåväl ny bild, var är cyklisten?Trodde den skulle gå direkt, men där ser man. Zermatt så klart, blick neråt dalen med några av de riktigt höga bergen som ligger mot Saas-Fee.
Din bild @Koppelman
Fel men rätt land.Anniviers?
Också fel, kommer här en liten ledtråd.Lauterbrunnen?
Helt rätt, visst är det Bellwald Bike Park med fin vy över flera stora toppar, inkl. Matterhorn längst i bakgrunden.Nu har den här fina bilden legat uppe länge nog.
Man ser Alphubel, Dom, Weisshorn och även spissen på Matterhorn.
Cyklisten befinner sig i det lilla skidområdet Bellwald.
Antagligen i det som heter MTB Downhillstrecke Bellwald.
Vad heter de två markerade glaciärerna i bilden?
Visa bilaga 41207
Klurigt, men tycker mig se @fredw i en halv Daffy där?Vad heter de två markerade glaciärerna i bilden?
Visa bilaga 41207
Dachstein har flera glaciärer, men detta är inte Dachstein.Påminner litet om Dachstein från nordväst, brant sydsida etc men... (och jag vet att Dachstein inte är en glaciär!)![]()
Nej, men du är i rätt land.Presena och Adamello?
Jodå! Edit: tydligen hade min sida inte uppdaterats på mån dag så nu ser hag att livet o tråden gått vidare från Ulmer HutteDet stämmer, nån som vet om den fortfarande finns kvar?
Jag svarar Zimba!Jodå! Edit: tydligen hade min sida inte uppdaterats på mån dag så nu ser hag att livet o tråden gått vidare från Ulmer Hutte
Det är ju alldeles korrekt!Och på PC's fråga svarar jag Marmolada och Vernel. Båda två sådana där Ghiacciaiosar alltså.
Woop Woop!
Nix fel land, vi är tillbaks i Frankrike igen. Och vi skall högre upp.Pointe de mossettes?