Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte ett helt liv. Ännu. Men man närmar sig.Smart snubbe, måste ha ett helt liv av erfarenheter att ösa ifrån!![]()
Vet väl inte om du hade rätt än?Inte ett helt liv. Ännu. Men man närmar sig.
Trots att man åker till snöiga berg, kan det uppenbarligen hända att man hamnar bland palmer och paraplydrinkar på beachen. Här ett exempel från?
Visa bilaga 41823
Solviksbadet/Solviksängen. Jag springer genom området varje vecka.Här har min polare skrivit ut en karta över genvägar och farozoner för en slinga vi brukade springa på idrotten. Var är slingan?
Visa bilaga 41822
Vet väl inte om du hade rätt än?Men verkar ju troligt…
Helt korrekt. Farozon för att bli sedd av lärarenVad finns i det farliga området? Köttätande kaniner? Senast jag var där verkade det ganska fridfullt…
Aha, jympalärare som spanade efter fuskare?
Helt korrekt. Farozon för att bli sedd av läraren
Det är en god gissning. Men fel land tyvärr.Nu tycker jag det behövs en gissning på potätens bild. Jag prövar med Verbier.
Och då googlade jag ändå på Mix&Beach La Plagne. Sämre research får man leta efter
Och då googlade jag ändå på Mix&Beach La Plagne. Sämre research får man leta efter![]()
Aahhhh, Subli´ Cimes - det var grejjer det!Du är inte ensam om det!Fast nu hittade Wallander den i efterhand! Han har ringat in misstänkta "sightings" av den store potatan!
Visa bilaga 41845
Haha, närmaste avstigning då
Hoppsan. Det var ju en halv-vild chansning. Mindes inte att bergen runt Wien var såpass höga men tänkte att det kunde vara Donau. Fast det är evigheter sen jag var där.
Nix. Men du är inte jättelångt bort.Andermatt?
Korrekt.Disentis?
?Kan väl bjuda på en första ”på spåret ledtråd” ändå:
Is-kvällstidningen passerar här.
Hört talas om glaciär-expressen?