Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mycket fin årgång!Blev en riktig stänkare i kväll.
Visa bilaga 42612
Så pass alltså.Mycket fin årgång!![]()
Tur att Jäger passar till det mesta!
Kanske testa att hälla den på glassen? Eller är det spritmissbruk?
Såna där små goda har jag minsann också plockat, de tycks växa vid liftspåren.En liten jamare.
Visa bilaga 44567
Jag bidrar i alla fall inte till den invasiva arten, var så säker!Såna där små goda har jag minsann också plockat, de tycks växa vid liftspåren.
Det är ju ändå ganska trevligt med en väl kyld liten jamare som tittar fram i vårsolen. Sen är även jag redo för några rundor i parken.Jag bidrar i alla fall inte till den invasiva arten, var så säker!
Hmm, klurigt. Men det ser ut att vara tre pluntor om ca 250 ml. Om vi säger att en jamare är ca 50 ml, innehåller alltså en plunta 5 jamare. Gånger tre pluntor blir alltså 15 jamare i bild.
Fint, men inte en jamare i sikte tyvärrÖl med utsikt mot sonfjället
Visa bilaga 44702
Faktiskt helt sant, räknas irish coffee eller behöver jag ta en ren whisky imorgonFint, men inte en jamare i sikte tyvärr![]()
Irish i nödfall. Men ren är att föredraFaktiskt helt sant, räknas irish coffee eller behöver jag ta en ren whisky imorgon![]()
Hmm, klurigt. Men det ser ut att vara tre pluntor om ca 250 ml. Om vi säger att en jamare är ca 50 ml, innehåller alltså en plunta 5 jamare. Gånger tre pluntor blir alltså 15 jamare i bild.
Sen finns där även nån form av bäss, men det räknas ju inte som jamare, så den utgår.![]()
Jag är ingen vetenskapsman men det låter sjukt rimligt! Snygg järn-ekvation!Hmm, klurigt. Men det ser ut att vara tre pluntor om ca 250 ml. Om vi säger att en jamare är ca 50 ml, innehåller alltså en plunta 5 jamare. Gånger tre pluntor blir alltså 15 jamare i bild.
Sen finns där även nån form av bäss, men det räknas ju inte som jamare, så den utgår.
Edit: Men det finns frågetecken naturligtvis. Är samtliga pluntor fulla? Eller har någon tjyvstartat och således klämt någon eller några jamare? Då blir ju resultatet lite annorlunda...
Det behövs en nubbe för att skölja ner grappa.Fint att avrunda påsken med lite grappa som omväxling till nubben.
Visa bilaga 45006