Snowgod
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Där är det!Ovanför Grau Roig i Andorra, på västsidan. Sjön Estay de Coma Estremera vid Montmalus-liften?
Fram med flöjten nu...
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Där är det!Ovanför Grau Roig i Andorra, på västsidan. Sjön Estay de Coma Estremera vid Montmalus-liften?
Stora Sulz är det för att komma ner bredvid klippan där. Nedanför går det ihop med Steinberg.Eller är det i stora Sulz?
Bilden ser ju monterad ut, kan man åka så samlat en i 45 gr sluttning?Med risk att jag haft denna bild tidigare; vad heter berget vi är på här?
Visa bilaga 43877
Möjligen har jag tiltat kameran något, men det är rejält brant där. Vi hade dock fantastiskt fin vårslask som gjorde det förhållandevis lättåkt. Och sen gäller det ju att omge sig med duktiga åkkompisarBilden ser ju monterad ut, kan man åka så samlat en i 45 gr sluttning?![]()
Ja, stämmer bra det. Vandring till Limmerensee.Tycker mig se en skidort jag besökt - bruna skogen, en äggstock och en Ful en.
Så kanske Seilbahn-Tierfehd-Kalktrittli?
Det är ej korrekt, men rätt land!okvalificerad chansning: Riederalp
Kan se så ut, men är faktiskt pisten från Gerschnialp (och Laub) till dalnedfarten. Längdspåret syns till höger.Längdspåren i engelberg?
Har tittat för mycket på Hargins filmer för några år sedanKan se så ut, men är faktiskt pisten från Gerschnialp (och Laub) till dalnedfarten. Längdspåret syns till höger.
Din bild @FreeHeelBlumen