Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja vilket toppenväder för seriös piståka, och med den farten Tegestolen har hinns det ju bronza seriöst på vägen upp.Visa bilaga 44433
Det har varit superfint väder i Åre denna helg.
Åkte i byn i lördags, Duved torsdag-fredag. Blev första gången någonsin i Tegefjäll för mig igår, blev ganska positivt överraskad om den faktiskt.Ja vilket toppenväder för seriös piståka, och med den farten Tegestolen har hinns det ju bronza seriöst på vägen upp.
Fast vi har åkt i byn i helgen!
Hä bare å åk![]()
Härligt….. Tack för infon….. Skicka koordinaterna så skickar jag dit tjugo busslaster danskar direkt…..Så mycket folk överallt….. Eller inte.. Älskar en dal där folk inte kommer till…..
Är ensamma danskar här. det räcker mer än väl… För långt för danskarna…Härligt….. Tack för infon….. Skicka koordinaterna så skickar jag dit tjugo busslaster danskar direkt…..
Då är det ju perfekt läge att fylla på med fler..... Koordinaterna tack.....Är ensamma danskar här. det räcker mer än väl… För långt för danskarna…
DrDim åker i dimma, den var nästan för braDimmigt Trysil men en del sol på toppen!
Visa bilaga 44471
Jag tyckte v10 var lugn men det här. Jag får lappsjuka, närmast själv i soliga pister. Carvingtime!Så mycket folk överallt….. Eller inte.. Älskar en dal där folk inte kommer till…..
Vem gillar danskar? (Så skall jag inte säga när jag har dubbeltmedborgarskap)Jag tyckte v10 var lugn men det här. Jag får lappsjuka, närmast själv i soliga pister. Carvingtime!
Lite Danskar i Björnen men dom kan man ha som slalomkäppar.
Förlåt @Hasse_Lindborg kunde inte motstå.
Sanningen: jag åker inte nära folk i backen, inte ens danskar.
Visst är det Yxbacken? Norra Östergötlands bästa hang. Perfekt nordligt läge, solen träffar snön först i mitten av april.Visa bilaga 44476
Visst blir det skidåkning äcen på östgötaschlätten. Mindre sol och mer is än ni andra men några timmar på snö även den här veckan.
Absolut! Riktigt häftigt att man kan få så pass bra träning här nere i nuläget.Visst är det Yxbacken? Norra Östergötlands bästa hang. Perfekt nordligt läge, solen träffar snön först i mitten av april.
Brukar vara riktigt bra underlag för att smälla käpp, korrekt?Absolut! Riktigt häftigt att man kan få så pass bra träning här nere i nuläget.
Ja igår när jag åkte ner med en trave i famnen var det ren is med lite pudrad slasksnö uppepå, fläckvisBrukar vara riktigt bra underlag för att smälla käpp, korrekt?
Tännäskröket?Extremt trångt i dag…Visa bilaga 44500
Rädd att FR och IT kommer dra ifrån ytterligare i statistiken över lavindöda den här säsongen.Var i Engelberg till och med i måndags. Några dagar hemma på snöfattig svensk mark och imorgon lördag tillbaka ner till Alperna.
Ser ut att kunna bli ett historiskt dump!? 140cm i prognosen mid mountain. Ska man vara exalterad eller rädd eller både och?
Visa bilaga 44566
Är nog tyvärr rätt sannolikt..Rädd att FR och IT kommer dra ifrån ytterligare i statistiken över lavindöda den här säsongen.![]()
Visa bilaga 44636Visa bilaga 44632Visa bilaga 44633Visa bilaga 44634Visa bilaga 44635
Idag är det inte alls svårt att levaSerfaus levererar
![]()