Kalle_Luzern
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
https://openskimap.org/ Vet inte om de har någon app.Va e dehär för rolig app, som jag borde ladda ner?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
https://openskimap.org/ Vet inte om de har någon app.Va e dehär för rolig app, som jag borde ladda ner?
Chamonix, Flegere-gondolen?Tack! Vill minnas den var ganska snällsvart. Numera åker jag mest rödblått. Å nån snällsvart…
Då undrar jag var bilden e tagen o vad den föreställer? E de nån lördagsmusik också? Bidrar med min alla tiders slagerfavorit
Kunde det vara men tyvärr inteChamonix, Flegere-gondolen?
Precis! Över till digStår du under Plan Joran‑gondolen och ser på uppackningen av ny gondol upp till Lognan?
Precis. Bilden är tagen bredvid Igloo Mont Fort, på den nedre utsiktsterrassen.Det är baksidan av Mont Fort, från utsiktsterassen.
Kände igen Weisshorn i horisonten, och sen var det inte så svårt att lokalisera.Precis. Bilden är tagen bredvid Igloo Mont Fort, på den nedre utsiktsterrassen.
Man kan ana varför. Var är bilden tagen?
Precis, utsikt mot Oberalpsee och bort mot Furka.Från Schneehüenerstock gondolen?
Javisst, är det Röldal... 21 maj ett annat årRöldal?
Hade nästan på känn att det inte var detta år, men man vet aldrig, har ju hört talas om tidsresenärer...Javisst, är det Röldal... 21 maj ett annat år
Svar ja, Moosalp heter den lilla pärlan! Eller nja, tror varken @Hawk100 eller jag har några planer på att återvända dit.Moosalp, Unterratlift som syns.
Visst är det Innerwengen som går från målfållan för störtloppet (och slalomen, men är ju ointressant) upp hit där man kan åka vidare in till byn Wengen.Innerwengen?
Couis 1 i Pila?
Edit: Openskimaps säger det är en gondol.. Mh. Jag minns det som en sittlift. Tror du står vid toppstation Leissé liften?
Snabbt svar, men fel svarVet ej vad den heter men här kanske? Visa bilaga 44496
Yes. Fint område för sånt. Och även för skogsåkning.skogen nedanför Getvalen?
Photo-finish??Breil-sur-Roya?