IP-adressen hjälper dig föga, det är polisen som har tillstånd att ta reda på den fysiska adressen och de kommer förmodligen att lägga ned ärendet innan du ens lagt på telefonen. Tyvärr.
Dessutom har du väl redan adressen eftersom du skickade en tröja till henne?
Av principskäl skulle du kunna polisanmäla, i hopp om att tillräckligt många av de andra som blivit lurade också anmäler. Ett stort antal anmälningar om nätbedrägeri kanske kan få polisen att reagera, men jag är tveksam till att så sker med tanke på de små summorna det handlar om.
Den andra anledningen att lämna in en polisanmälan är för försäkringsbolagets skull men även här så är det ingen idé eftersom en begagnad tröja inte är värd ens i närheten av självrisken.
Oseriösa säljare eller rena bedragare bör man dock anmäla till själva försäljningsstället i syfte att bespara sina medmänniskor ifrån att råka ut för samma erfarenhet. Blocket till exempel tar väldigt allvarligt på de anmälningar de får in, jag skulle gissa att freeride gör det med.
"Läropengar" brukar det kallas... Använd en betaltjänst som PayPal eller postförskott nästa gång, även vid rena bytesaffärer

Om det nu är så att du har blivit blåst som sagt, det vet jag ju inte!