Robin var det ju inte för det var ju bara ett villospår.felix sa:Läs tråden, det är inte Yassey, Robin har bara blivit bestulen på sin annons.GB25 sa:***** //censurerad urlErik sa:Robin heter han, bor i kalmar![]()
Kan det vara han?
Hans mobil nr matchar med hans blocket annons som någon la upp.
Glhf alla ni som vill ta fast han![]()
Har du gjort en polisanmälan? För om du gör det kan Freerideredaktionen hjälpa dig med detaljer om användaren.jelu sa:bror min köpte en gopro av "yassey" här på freeride. han förde över pengar på ett konto men såg aldrig röken av någon kamera. kort därefter togs användaren yassey bort.
har alltså ett kontonummer till personen.
nej har inte gjort det än.I3ea sa:Har du gjort en polisanmälan? För om du gör det kan Freerideredaktionen hjälpa dig med detaljer om användaren.jelu sa:bror min köpte en gopro av "yassey" här på freeride. han förde över pengar på ett konto men såg aldrig röken av någon kamera. kort därefter togs användaren yassey bort.
Gör det! Och lägg ut din anmälans nummer så fler som blivit lurade kan "gå ihop" till samma anmälan... större chans att det går vidare då. Vet inte riktigt hur det fungerar, kanske är utredningens nummer man uppger, men vet att man kan göra så. Viktigt att polisen får reda på att det rör sig om många lurade!jelu sa:nej har inte gjort det än.I3ea sa:Har du gjort en polisanmälan? För om du gör det kan Freerideredaktionen hjälpa dig med detaljer om användaren.jelu sa:bror min köpte en gopro av "yassey" här på freeride. han förde över pengar på ett konto men såg aldrig röken av någon kamera. kort därefter togs användaren yassey bort.
Eller så är killen sponsrad/har kontakter?per-berge sa:https://www.freeride.se/admarket/ad.php?id=75579 Nytt fall, vill inte hänga ut någon, men det känns ju som att de borde ha kostat rätt mycket att inhandla alla dessa glajjor under denna säsong?
SANT.felix sa:Gör det! Och lägg ut din anmälans nummer så fler som blivit lurade kan "gå ihop" till samma anmälan... större chans att det går vidare då. Vet inte riktigt hur det fungerar, kanske är utredningens nummer man uppger, men vet att man kan göra så. Viktigt att polisen får reda på att det rör sig om många lurade!jelu sa:nej har inte gjort det än.I3ea sa:Har du gjort en polisanmälan? För om du gör det kan Freerideredaktionen hjälpa dig med detaljer om användaren.
Ps.
Yessay är nog smartare än att lämna ut sitt eget kontonummer. Min gissning är att det går till någon annan säljare på freeride eller blocket, som i sin tur skickat sina varor till Yessay efter att pengarna har kommit in. Yessay kan i stort sett skicka varorna till sin egen adress och sen claima att någon tömt hennes brevlåda och använt hennes namn. Fan vad ni har blivit lurade. Och fan vad det låter som att det är något jag sysslat med tidigare :|