E-mail adress?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 65291
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 65291

Guest
E-mail adress?
HejHej..!

tycker att de skulle vara lite fränt om freeride skapade en funktion där man kunde skaffa sig en
mailadress: .......@freeride.se

hajjar ni var jag vill komma?

freeride crew kan väll ta upp det iaf, tror att de skulle bli ganska poppis bland alla oss freeride
användare..

kommentera o säg va ni tycker om detta förslag: !

Mvh Hampus

Senast redigerad av en moderator:
E-mail adress?
sega ? tkr de skulle vara jävligt ballt me typ: Hampus@freeride.se

E-mail adress?
www.newschoolers.com
www.freeskiing.com

EDIT. det är synd att vi inte ligger på freeride.NU längre... gammla goda tider

Senast ändrad:
E-mail adress?
Sorry jag lyckades ta bort ett inlägg. Skulle ta bort en dubbelpost. Ber om ursäkt.. Är ju nybörjare än..

//Hasse

E-mail adress?
Hasse sa:
Sorry jag lyckades ta bort ett inlägg. Skulle ta bort en dubbelpost. Ber om ursäkt.. Är ju nybörjare än..

//Hasse
såg de jag hade tänkt citera sen updaterade jag o då va de borta,, synd att du tog bort ett av de vettigaste inläggen.. faktiskt så kom "blizzy" tror ja de va men en riktigt grym idé..

va tycker du Hasse om idén ? skulle de inte vara en cool grej ..

kan vi skidåkare vi va vi går för ? haha

E-mail adress?
BigAir: Jag vet inte.. intresserar mig inte alltför mö på den sidan.. kollar mest på fina bilder och försöker hjälpa jibbers som vill köpa första riktga skidor

E-mail adress?
En bra idé men kolla med Johan. Beror förmodligen en del på servern och dyl...

//H

E-mail adress?
va heter han här på FR då ? Johan asså.. tror jag har hans telefonnummer nånstans pappa har jobbat åt han... men de känns överseiöst kan fr¨ga han här på FR först iaf..

E-mail adress?
Precis därför, hasse, vill jag inte ha denna funktion, kommer sega ner FR ordentligt. Låt Johan lägga pengarna på nåt vettigare än detta

E-mail adress?
Jarle sa:
Precis därför, hasse, vill jag inte ha denna funktion, kommer sega ner FR ordentligt. Låt Johan lägga pengarna på nåt vettigare än detta
nått som segar ner är att dubbelposta ? tänk på den jarle

E-mail adress?
Haha, schysst Hasse.. har/hade nåt fel med webläsaren, tryckte EN gång o dubbelpostade alla mina svar överallt.. försökte edita men då editade jag båda posterna, sjukt!

Tycker mejlideen är GRYM!
och tycker, som sagt, att man borde få ha antingen [nick]@freeride.se så att man slipper alla jobbiga adresser eller nåt annat system så att crew o andra fina vip's får ha sina adresser i fred..
Vore även bra om man hade kombinerad "FR-mejl" och "freeride.se"-mejl så man slapp ha två olika.. samt att man isf skulle kunna fr-mejla folk från utomstående mejl och inte nödvändigtvis behövde vara inloggad på hemsidan (som när man mejlar från mobilen etc.)..

Sen ang om att det skulle sega ner hemsidan eller inte så lär det inte vara särskilt dyrt att fixa serverkraft till mejlservern (om det nu inte redan finns).. freeride.se lär ju dra in fett mycket pengar ändå o detta är ju verkligen nåt som skulle kunna locka hit mer folk!

Senast ändrad:
E-mail adress?
Vet av erfarenhet från andra forum (Zatzy.com) att när man släppte e-mailadresserna till användare. Iofs VIP-folk som betalat för det så blev trafiken på servrarna mkt större och har tidvis gjort forumet riktigt segt.

Wihoo, min första post i forumet med. Tog ju bara 4 år :P

//d

E-mail adress?
Räcker med att ha en funktion som gör att man måste "aktivera" sin e-postadress så kommer säkert bara en tredjedel av användarna (för att en tredjedel säkert är inaktiva o en den andra tredjedelen inte fick veta att epostadresserna ens fanns) använda dem.. tror inte det blir så farligt om man bara satsar på det..
Skulle iofs kunna vara så att man fick [nick]@user.freeride.se eller .nu och haft icke .user till crew/vip eller betalande.. Inte för att jag skulle vilja betala, men nån kanske skulle hehe! Dubbelmoral på hög nivå..

Viktigast tycker jag iaf är att man kan mejla in o ut från "FR-mejlen".. irriterande att ha två mejlsystem som inte går att använda tillsammans, t.ex. om man vill spara ner mejl etc..

Senast ändrad:
E-mail adress?
Daniel_Sundqvist sa:
Vet av erfarenhet från andra forum (Zatzy.com) att när man släppte e-mailadresserna till användare. Iofs VIP-folk som betalat för det så blev trafiken på servrarna mkt större och har tidvis gjort forumet riktigt segt.

Wihoo, min första post i forumet med. Tog ju bara 4 år :P

//d
du kunde lika gärna ha väntat me att ta din forums oskuld, dedär va ju inge positivt :P

tror ändå att de blir grymt uppskattat.. kan tänka mig att betalta en liten slant för de:D

E-mail adress?
Tänk 20kr för en
@freeride.se mejl o gratis för en @user.freeride.se (som alla får för att kunna mejla in/ut från "FR-mejlen").. säg att 1000 nappar på betalgrejen, de e 20000kr bara det.. det lär ju räcka för att köpa in en nice server o sätta som dedikerad mejlserver.. sen om mejlservern blir lite seg får man ju leva med, sidan är lika snabb som vanligt!

E-mail adress?
blizzy sa:
Tänk 20kr för en
@freeride.se mejl o gratis för en @user.freeride.se (som alla får för att kunna mejla in/ut från "FR-mejlen").. säg att 1000 nappar på betalgrejen, de e 20000kr bara det.. det lär ju räcka för att köpa in en nice server o sätta som dedikerad mejlserver.. sen om mejlservern blir lite seg får man ju leva med, sidan är lika snabb som vanligt!
wohoooow ! blizzy may man ! ^^ kunde inte säga det bättre själv.. tycker att dina förslag är grymma:D

de ska nog kunna bli nått av dehär hoppas jag ?

va heter Johan på freeride ?

E-mail adress?
I'll keep em comin brotha! haha..
stör mig verkligen att behöva kolla två mejlboxar.. först vanlig mejl, sen fr-mejl på hemsidan.. vore ju 1000ggr enklare att bara köra en nice combo så man kunde få in fr-mejl i typ Outlook o mobilen så man kunde kolla det on the go..
Var är dendär Johan nu då?

Senast ändrad:
E-mail adress?
blizzy sa:
I'll keep em comin brotha! haha..
stör mig verkligen att behöva kolla två mejlboxar.. först vanlig mejl, sen fr-mejl på hemsidan.. vore ju 1000ggr enklare att bara köra en nice combo så man kunde få in fr-mejl i typ Outlook o mobilen så man kunde kolla det on the go..
Var är dendär Johan nu då?
smart.. men asså jag är inte vidare flitig FR-mejl användare men kasnke just för de är lite knöligt me 2..

vet inte var han håller hur men skulle vara kul om han gav en kommentar om vad han tycker om saker o ting...

E-mail adress?
snälla johan , asså h¨ller väl lite koll på freeride? du svarar inte på mitt gb till dig eller lägger en kommentar här om det är genomförbart eller ej?

E-mail adress?
haha mycket bra idè hära ;D
mycket enklare 1000gg roligare. :D

men jag som data nörd har redan en ;D (wolwerin@freeride.se)

keep up the good work!
peace!

E-mail adress?
alwaysCrash sa:
snälla johan , asså h¨ller väl lite koll på freeride? du svarar inte på mitt gb till dig eller lägger en kommentar här om det är genomförbart eller ej?
Det har varit helg hörrni. :)
Johan kommer nog svara så fort han kan skulle jag tro.
Ska säga åt honom senare idag att gå in och kolla denna tråd.

//d

Tillbaka
Topp