Flatspin på studsmatta? Film tack!

Ohmiie

Ny medlem
tjena, skulle vela veta hur en Flatspin på studsmatta ser ut,..
kan nån lägga upp ett klipp på en KLAR flatspin på studsmatta? ..

//Oh

tja, släng dej åt sidan. börja med tex att peka ut med armen åt sidan och tänk på att kasta dej upp mot den..försök göra en lincon och corka ut den. Man ska ligga på sidan med fötterna snurrandes kring huvudet.

kan lägga upp en film sen om jag orkar gå ut och hoppa..

Senast ändrad:
Ja försöker lära mej x), men när ja försöker på de , så blir de typ, antingen cork 5a eller Rodeo 5a , ^^, .. så då skulle ja vela se hur de ser ut , för me beskrivliga förklaringar är så svårt å förstå x) ..

JonathanR sa:
tja, släng dej åt sidan. börja med tex att peka ut med armen åt sidan och tänk på att kasta dej upp mot den..försök göra en lincon och corka ut den. Man ska ligga på sidan med fötterna snurrandes kring huvudet.

kan lägga upp en film sen om jag orkar gå ut och hoppa..
okej , fattar på ett ungefär ,, .. fast skulle hällre se film ..

ingen på freeride kan göra flatspin på studsmatta.. det går inte och nu kommer nån idiot säga: "Det går visst, jag har gjort det, det är skit enkelt". Tro inte på allt ni hör.

Noamaan sa:
ingen på freeride kan göra flatspin på studsmatta.. det går inte och nu kommer nån idiot säga: "Det går visst, jag har gjort det, det är skit enkelt". Tro inte på allt ni hör.
Det går!! jag är kanske en idiot men jag har själv gjort det å jag har sett det live..

Kolla me Matthew här på freeride, Hharlaut,Megner å alla dom från åre dom lägger de på matta så varför skulle de vara omöjligt? vet du själv hur en flatspin ser ut?

E'dollo! posta en film

men ja kan ju fan en flat de är ju en lincon som är utcorkad de är ju rätt svårt att lära sig men när man har gjort de så är de as enkelt!! varför skulle inte flat gå å göra på matta?? de är ju jättare på matta, för ja har inte klara flat på skidor än....

tänk dig att du har tv2 bollar typ alldeles ovanför ditt huvud åt sidan, sen ska du sparka på dom.. om du fattar... så lärde ja mig iaf

tv2 bollar? OKÄÄÄÄJJJ!?!??!?!? :s:s:s:s:s: ASSÅ!?!?!?!?!?! :S:S:S:S:S :/:/:/:/:/:/

FaTtar typ ingätt! :S:S:S:S:S:S:S

Där har ni en klockren flatspin 5:a =D dock en bail men snurren är korrekt (y) starkt jobbat xD =D=D

jo tjena att du är bäst på hela freeride om du inte äns kan dra flat:P... noamannen...
i så fall lär ju rätt många här va mycke bättre än dig!

Tillbaka
Topp