Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
okej , fattar på ett ungefär ,, .. fast skulle hällre se film ..JonathanR sa:tja, släng dej åt sidan. börja med tex att peka ut med armen åt sidan och tänk på att kasta dej upp mot den..försök göra en lincon och corka ut den. Man ska ligga på sidan med fötterna snurrandes kring huvudet.
kan lägga upp en film sen om jag orkar gå ut och hoppa..
Det går!! jag är kanske en idiot men jag har själv gjort det å jag har sett det live..Noamaan sa:ingen på freeride kan göra flatspin på studsmatta.. det går inte och nu kommer nån idiot säga: "Det går visst, jag har gjort det, det är skit enkelt". Tro inte på allt ni hör.
är du verkligen villig att förlora den?Noamaan sa:haha nej, jag sätter min högra hand på att det inte går
bara för att du inte kan behöver de inte vara omöjligt!!Noamaan sa:lol är ni dumma eller? det går inte.
Lås tråden plz
grabben laddar på stort hör ja. vi kör inte dubbel... du kör.Allele sa:de e jag som drar den.. kommer ny film innan fredag. så kör vi den fast dubbel!
haha ? vare bara så ? xD.. omg, då har ja ju kunnat de ett bra tag nu xDAlex_Sverin sa:
ja är kass på å länka så d får bli den lätta varianten.
Edit: Nice tiptop :O ..Ohm1e sa:haha ? vare bara så ? xD.. omg, då har ja ju kunnat de ett bra tag nu xDAlex_Sverin sa:
ja är kass på å länka så d får bli den lätta varianten.
vad jag har hört så brukar man hoppa på studsmattor.. men ja vet inte .. bara en vild chansning..Alex_Sverin sa:grabben laddar på stort hör ja. vi kör inte dubbel... du kör.Allele sa:de e jag som drar den.. kommer ny film innan fredag. så kör vi den fast dubbel!
det där är en solklar flatspin, du blandar så fall ihop det med ett annat trick..Noamaan sa:ha! det där är ingen flatspin + att han bailar.
men snälla... alltså jag är förmodligen bäst på studsmatta här på freeride och jag vet att det inte går... fattar inte vad alla bråkar omjohan-backman sa:bara för att du inte kan behöver de inte vara omöjligt!!Noamaan sa:lol är ni dumma eller? det går inte.
Lås tråden plz