Inget inrun till handrail? lösnigen här!

Kumlin

Ny medlem
hej har du samma problem som jag ingen inrun till handrails eller har du en platt trädgård och ingen backe att ta fart med :O?
lösnigen är http://www.extremeoutdoorsupply.com/product_info.php?products_id=2238
man fäster den i ett träd eller något annat sen ställar man in längden och backar så långt som man vill sen åker man med och man kan komma upp till 50 km i timmen!

Så nu undrar jag om någon vet om man kan köpa liknande i sverige eller om någn är intreserad att köpa och vill dela frakt och tull med mig?

//kumlinan

Grejjen med de där är att man typ måste va 2-3 pers att dra linan till åkarn som ska få fart varje gång. Ganska jobbigt.. Men antagligen värt de har funderat på samma grejj. Vinch är ändå mycke btre.

Lindhee sa:
Grejjen med de där är att man typ måste va 2-3 pers att dra linan till åkarn som ska få fart varje gång. Ganska jobbigt.. Men antagligen värt de har funderat på samma grejj. Vinch är ändå mycke btre.
men vinch lär väl va rätt mkt dyrare med?

Senast ändrad:
Men lol, det låg ju tonvis med sånna bungee-jumps rep i umeås återvinningstation. Varför tog jag inte med mig de där repen hem!?

*Headdesk*

hahah jag ska åka dit å ta dom imorrn:] tack för tipset tomten!

någon som vet en svensk sida man kan beställa ifrån?
alternativt europeisk =)

Senast ändrad:
har kört ett antal handrails med bungeelina och det funkar faktiskt jävligt bra! dock är det lite jobbigt att dra upp den varje gång men man får bra fart och möjligheterna blir flera!

Jekub sa:
har kört ett antal handrails med bungeelina och det funkar faktiskt jävligt bra! dock är det lite jobbigt att dra upp den varje gång men man får bra fart och möjligheterna blir flera!
vart har du fått tag på din lina då ? =)

Tillbaka
Topp