1260

• Trådstartare Trådstartare user62785
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
U

user62785

Guest
1260
Hej är 13 år och sätter backflip och 1080 är sponsrad av k2 och rossignol jag vill lära mig 1260, är det ngn som sätter det här och i så fall har ni något tips för hur jag gör gjorde ett försök för två veckor sedan i hemavan på ett bigjump på ca:13m men misslyckades och gjorde illa armen har ni något tips?, för jag hittar inte det på trixtip här på freeride aja skriv om ni har något tips...

1260
vad vill du ha för tips?, det är knappast stor skillnad på 1080 och 1260, ta i mer bara

1260
Ja kollar på landnigen och vrider runt som jag gör från en 360 till 540

1260
Vad skall vi säga som inte kan nåt det är ju du som va kung på det så du borde ju bara fatta typ att det är bara att ta större hopp och ta i från topp till tåå!!!

Senast ändrad:
1260
shit det var dig jag såg i backen i hemavan för exakt en månad sen du hade svarta k2 silence skidor och sweet hjälm?? och i såfall såg jag dig när du gjorde 1080

1260
" 13 år och sätter backflip och 1080 är sponsrad av k2 och rossignol"
Då vet vi.

1260
drömmer du kanske om att bli freestyle hoppare? eller kanske trampets dansös?

1260
pirate sa:
men varför av k2 och rossignol känns ju lite tårta på tårta eller??
Sant Sant! Och varför just backflip och 1080? haha låter jävligt basik för att få ett spons! Behövs nog lite mer än så!

1260
kanon du äger grabben, men om du är så duktig kan det ju inte vara svårare än att ta i som faen lite till...inget illa menat

1260
du sätter 1080!

Gör som Schiller.

citat efter TJ Schiller's 1440: One more oneeighty!

en till 180 så har du 1260'n.

1260
"13 år och sätter backflip och 1080 är sponsrad av k2 och rossignol"
ja men tack. efter den informationen så blir det så mycket lättare att hjälpa dig.......

Senast ändrad:
1260
känns som om att vara sponsrad av två märken som konkurrerar varandra när de gäller skidor är verkligen tårta på tårta, kör du då med en K2 på vänster ben och en Ross på Höger eller vice versa?

1260
t0m sa:
känns som om att vara sponsrad av två märken som konkurrerar varandra när de gäller skidor är verkligen tårta på tårta, kör du då med en K2 på vänster ben och en Ross på Höger eller vice versa?
Jamen Rossignol tillverkar ju inte bara skidor utan även
jackor, pants och streetkläder. Och k2 producerarar inte heller bara skidor,
utan hjälmar och stavar.

1260
orka hacka på ungen, han tar nog alla i denna tråden utom henke

1260
Hemavans ändå hopp hittills i år bygfde min kära vän adde och det har inte en platå på 17 m . MEn här i tärna har dem fått upp några kickar:]

1260
exakt som ''M-Axelsson'' säger^^ å ni e bara avundsjuka för att ni inte kan 1080 å backflip å inte har nån sponsXD ''keep up the good work'' :[)

1260
gå in på killens profil sen på forum-.. det avslöjar han rätt rejält=)

Senast ändrad:
1260
måste säga att din utveckling från den 27 april 06 till 1 januari 07 e gryyym. framför allt eftersom det finns så mkt snö emellan dessa datum. säger inte att du bara skryter, för i sånnafall e du jäklit bra.

1260
park_pojken sa:
exakt som ''M-Axelsson'' säger^^ å ni e bara avundsjuka för att ni inte kan 1080 å backflip å inte har nån sponsXD ''keep up the good work'' :[)
varför skulle det vara så blir inte du trött på att människor skryter i ditt vardaglifa liv varför skulle det vara okej och skryta nu tycker du de hjälper dig att ge tips när han upppger att han har sponsorer för du måste ju hålla me om att det är en skryt tråd och sedan det är väl ingen ursäkt att han e ung han måste väl endå lära sig att ingen uppskattar skryt

1260
ja läste en annan forum tråd du hade skrivit och ja blir lite förvånad över att du inte får några som helst kläder av någon av dina sponsorer

Senast ändrad:
1260
Hur satte du 360?
vem bryr sig om du har spons, vad har det med saken å göra, visst grattis att du har spons men aja, det är väll bara att nöta :D

1260
Men gå in på hans forum så ser ni ju att han inte sätter allt det där och troligen inte har någon spons ^^

1260
igentligen vill du ju bara lära ej hur man gör 1260. den enda infon som e viktig isåfall skulle vara att du sätter 1080. då vet man att du skulle kunna klara d. men resten e inte viktigt.

peace

1260
kan inte säga annat än w0rd!

Av: Waster Online | 2006-12-29 00:13 Redigera Citera

Låter som enbart snack!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp