A
Allemaaan
Guest
13 års gräns!
ja fytusan införskaffa 13 års gräns på freeride forum! det e sjukt mycket felstavande onödiga inlägg!
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du e fan själv 12 år skärpning följ reglerna!kEBABBE sa:det är väl inte så svårt och fejka eller? börja med 4 sista siffrorna då : ))
Grattis till ett utav dem min vän!bodenis sa:det e sjukt mycket felstavande onödiga inlägg!
På tal om felstavat. Varför vill du ha en gräns som gäller i 13 år? Gräns för vad? Eller menar du att man kanske ska ha fyllt 13 år innan man blir medlem? Som sagt, det ÄR sjukt mycket felstavade inlägg.bodenis sa:ja fytusan införskaffa 13 års gräns på freeride forum! det e sjukt mycket felstavande onödiga inlägg!
Kanske 16 årsgräns eller nått sånt. Då man får skaffa lämp!jens_ekstrom sa:Haha 13. 18 röstar jag på!
nej deras päron har registrerat åt dem...bodenis sa:okej bra, men det finns ju massor med 12 åringar som e medlemar har dom fejkat då eller?
Det känns som lite dubbelmoral när du själv varken använder komma eller stor bokstav och dessutom stavar fel på är.bodenis sa:ja fytusan införskaffa 13 års gräns på freeride forum! det e sjukt mycket felstavande onödiga inlägg!
Snygg särskrivning/felstavning =) Borde väl ändå vara "13-årsgräns".....Rastavibrationer sa:Jag tycker att vi borde införskaffa en 13års gräns här på freeride.
Det är väl klart, men alla vet inte hur man gör, och speciellt inte om man är under 13 år.Zacke92 sa:Asså, även om man skulle fixa de 4 sista siffrorna går det att fejka... (Inte med föräldrar)
känns som att detta är tillfället att säga att jag fick 98.8% på logikdelen på illustrerad vetenskaps iq-test.Deespin sa:Eller så kanske nån språkforskare han slänga ihop ett stort test på några sidor som man måste läsa och sedan svara på ett 100-tal frågor innan man kan registrera sig?
Ja, för att registrera sig måste man göra illustrerad vetenskaps iqtest och få minst, tja vad ska vi säga, 98.9%?marer sa:känns som att detta är tillfället att säga att jag fick 98.8% på logikdelen på illustrerad vetenskaps iq-test.Deespin sa:Eller så kanske nån språkforskare han slänga ihop ett stort test på några sidor som man måste läsa och sedan svara på ett 100-tal frågor innan man kan registrera sig?
kanske ska göra ett forum för mer högre intelektuelt överbegåvade individer samt ett för smärre byfånar, så blir det lite mer struktur.
glömmde nämna att alla som har ett namn som innehåller ett skidtrick bara får visstas i tricktippsdelen (som förövrigt typ är bortaget, meheh)Deespin sa:Ja, för att registrera sig måste man göra illustrerad vetenskaps iqtest och få minst, tja vad ska vi säga, 98.9%?marer sa:känns som att detta är tillfället att säga att jag fick 98.8% på logikdelen på illustrerad vetenskaps iq-test.Deespin sa:Eller så kanske nån språkforskare han slänga ihop ett stort test på några sidor som man måste läsa och sedan svara på ett 100-tal frågor innan man kan registrera sig?
kanske ska göra ett forum för mer högre intelektuelt överbegåvade individer samt ett för smärre byfånar, så blir det lite mer struktur.
Jaja, där fick du mig allt =). Men jag brukar inte klaga på felstavningar annars, syftade bara på att han som skrev tråden skriver som de flesta som han vill ha bort. Jag har inte märkt av speciellt mycket felstavningar och sånt, alla skriver vi lite fel ibland. Det är bara ibland som det verkligen är svårt att förstå vad någon har skrivit. Däremot tycker jag att det kommer alldeles för många trådar som handlar om samma saker. Jag vet att det inte är lätt men på något sätt borde nya medlemmar informeras bättre om att man alltid söker i forumet innan man skriver ett nytt inlägg.blizzy sa:Automatiskt stavningsmojäng a la Word alt. stavningskontroll som automatiskt förbjöd folkk at påsta inläg som varr fel stavade ochh med särr skrivningar vore verkligen på sin tid.
Eller bara 18årsgräns, the choice is yours =)
BTW
Snygg särskrivning/felstavning =) Borde väl ändå vara "13-årsgräns".....Rastavibrationer sa:Jag tycker att vi borde införskaffa en 13års gräns här på freeride.
jag läste nyss dit inlägg om "snö, temperatur och frys egeneskaper?", och du verkar ju ha lite problem med språket själv, grammatiken var väll inte det bästa.. Inte för att jag tycker att det blir jobbigt att läsa för det, men du borde kanske tänka dig för innan du föreslår att vissa inte borde få använda sidan för att de inte kan stava ?bodenis sa:ja fytusan införskaffa 13 års gräns på freeride forum! det e sjukt mycket felstavande onödiga inlägg!
Den tredje tråden du länkade är ganska lik den här som du har gjort: https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=41594bodenis sa:sorry var väldigt otydlig märkte jag:
jag mena att man skulle slippa sånna här trådar te x:
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=41609
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=41433
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=41404