13 års gräns!

• Trådstartare Trådstartare Allemaaan
  • Start datum Start datum
A

Allemaaan

Guest
13 års gräns!
ja fytusan införskaffa 13 års gräns på freeride forum! det e sjukt mycket felstavande onödiga inlägg!

Senast ändrad:
13 års gräns!
de finns redan!

1.2 Medlemskap
För att kunna använda våra medlemsfunktioner och delta i forumets diskussioner krävs ett medlemskap på Freeride. När du blir medlem behöver Freeride korrekt personlig information om dig och en fungerande e-postadress.

* Varje person får maximalt ha en registrerad användare.

* Du måste ha fyllt 13 år.

* Du får bara bli medlem i egenskap som privatperson, aldrig i kommersiellt syfte.

Senast ändrad:
13 års gräns!
okej bra, men det finns ju massor med 12 åringar som e medlemar har dom fejkat då eller?

13 års gräns!
det är väl inte så svårt och fejka eller? börja med 4 sista siffrorna då : ))

13 års gräns!
bodenis sa:
ja fytusan införskaffa 13 års gräns på freeride forum! det e sjukt mycket felstavande onödiga inlägg!
På tal om felstavat. Varför vill du ha en gräns som gäller i 13 år? Gräns för vad? Eller menar du att man kanske ska ha fyllt 13 år innan man blir medlem? Som sagt, det ÄR sjukt mycket felstavade inlägg.

13 års gräns!
men det finns ju dom som är typ 20 eller nåt sånt som stavar fel och postar onödiga trådar och det e väll inte så jätte jobbigt om man stavar lite fel

13 års gräns!
Haha, är du under tretton eller? Annars då är det inte bara folk under tretton som stavar fel.

13 års gräns!
bodenis sa:
Det känns som lite dubbelmoral när du själv varken använder komma eller stor bokstav och dessutom stavar fel på är.

Ett korrekt inlägg skulle sett ut ungefär så här:
Jag tycker att vi borde införskaffa en 13års gräns här på freeride. Detta på grund av att svenskan i väldigt många inlägg är dålig och ett stort antal inlägg skapas i onödan.

Senast ändrad:
13 års gräns!
Automatiskt stavningsmojäng a la Word alt. stavningskontroll som automatiskt förbjöd folkk at påsta inläg som varr fel stavade ochh med särr skrivningar vore verkligen på sin tid.
Eller bara 18årsgräns, the choice is yours =)

BTW
Rastavibrationer sa:
Jag tycker att vi borde införskaffa en 13års gräns här på freeride.
Snygg särskrivning/felstavning =) Borde väl ändå vara "13-årsgräns".....

Senast ändrad:
13 års gräns!
då borde du väl ingå bland folket under 13 år eftersom detta är en "onödig tråd" som redan har diskuterats flera gånger?

13 års gräns!
Asså, även om man skulle fixa de 4 sista siffrorna går det att fejka... (Inte med föräldrar)
Och jag håller med om att man behöver inte vara ung för att vara omogen eller stava fel o.s.v

Senast ändrad:
13 års gräns!
Eller så kanske nån språkforskare han slänga ihop ett stort test på några sidor som man måste läsa och sedan svara på ett 100-tal frågor innan man kan registrera sig?

13 års gräns!
Zacke92 sa:
Asså, även om man skulle fixa de 4 sista siffrorna går det att fejka... (Inte med föräldrar)
Det är väl klart, men alla vet inte hur man gör, och speciellt inte om man är under 13 år.

13 års gräns!
Deespin sa:
Eller så kanske nån språkforskare han slänga ihop ett stort test på några sidor som man måste läsa och sedan svara på ett 100-tal frågor innan man kan registrera sig?
känns som att detta är tillfället att säga att jag fick 98.8% på logikdelen på illustrerad vetenskaps iq-test.

kanske ska göra ett forum för mer högre intelektuelt överbegåvade individer samt ett för smärre byfånar, så blir det lite mer struktur.

13 års gräns!
marer sa:
Deespin sa:
känns som att detta är tillfället att säga att jag fick 98.8% på logikdelen på illustrerad vetenskaps iq-test.

kanske ska göra ett forum för mer högre intelektuelt överbegåvade individer samt ett för smärre byfånar, så blir det lite mer struktur.
Ja, för att registrera sig måste man göra illustrerad vetenskaps iqtest och få minst, tja vad ska vi säga, 98.9%?

13 års gräns!
Ok ni är så smarta ! att ni tror att en 12 åring går in o ser ( 13 års gräns)
och skiter i att bli medlem eller så skriver man att man är 13 om man inte är helt ute o sycklar !

13 års gräns!
Deespin sa:
marer sa:
Deespin sa:

Ja, för att registrera sig måste man göra illustrerad vetenskaps iqtest och få minst, tja vad ska vi säga, 98.9%?
glömmde nämna att alla som har ett namn som innehåller ett skidtrick bara får visstas i tricktippsdelen (som förövrigt typ är bortaget, meheh)

13 års gräns!
men alltså ärligt vadå, tänk dom som har dyslexi o är typ 17 då? ska ni börja skriva till dom att dom är 13 o fejkat sitt medlemskap? för när man fyller 13 händer väl inget i hjärnan så man börjar stava rätt eller vadå? ja kan också ha svårt o stava ord sen kan man ju va trött o ha värsta oflytet, så du, skriv inte att det är jobbigt med onödiga inlägg detta är minst lika onödigt.

alltså bara ja som tycker så?

13 års gräns!
blizzy sa:
Automatiskt stavningsmojäng a la Word alt. stavningskontroll som automatiskt förbjöd folkk at påsta inläg som varr fel stavade ochh med särr skrivningar vore verkligen på sin tid.
Eller bara 18årsgräns, the choice is yours =)

BTW
Rastavibrationer sa:
Jag tycker att vi borde införskaffa en 13års gräns här på freeride.
Snygg särskrivning/felstavning =) Borde väl ändå vara "13-årsgräns".....
Jaja, där fick du mig allt =). Men jag brukar inte klaga på felstavningar annars, syftade bara på att han som skrev tråden skriver som de flesta som han vill ha bort. Jag har inte märkt av speciellt mycket felstavningar och sånt, alla skriver vi lite fel ibland. Det är bara ibland som det verkligen är svårt att förstå vad någon har skrivit. Däremot tycker jag att det kommer alldeles för många trådar som handlar om samma saker. Jag vet att det inte är lätt men på något sätt borde nya medlemmar informeras bättre om att man alltid söker i forumet innan man skriver ett nytt inlägg.

13 års gräns!
bodenis sa:
jag läste nyss dit inlägg om "snö, temperatur och frys egeneskaper?", och du verkar ju ha lite problem med språket själv, grammatiken var väll inte det bästa.. Inte för att jag tycker att det blir jobbigt att läsa för det, men du borde kanske tänka dig för innan du föreslår att vissa inte borde få använda sidan för att de inte kan stava ?

13 års gräns!
13 års gräns!
HAHA komiskt att diskutera onödiga trådar i en av dom mest onödigaste!! BAKA BAKA BAKA
Onödiga trådar is the shit. Alltid mest snack i dom. Varför inte snacka skit? Det är ju freeride bäst på!! Skit roligt!!

ÄNNU LEVE ONÖDIGA TRÅDAR!!

Tillbaka
Topp