32 prion!

jibbmaister

Ny medlem
32 prion!
hallå!

nu är det så att jag lurar på en liten shoppingrunda imorrn.

Jag tänkte inhandla ett par 32 prion boots. Förra årets modell (-03, för prylvärlden brukar ligga ett år före =P) för 1300 spänn. Jag kör ju park och det är ju till och med formbara innerskor. Är det ett kap? jag tycker att det verkar vara jävlit prisvärda dojor. Men vad tycker ni? är det någon som har nån erfarenhet av dom bootsen?

32 prion!
aja, tack för hjälpen allihopa! :P

nu har jag i allafall köpt ett par, 03or (nya) för 999 spänn! det var skyltex så jag fick dom skitbilligt!

32 prion!
Jag väcker denna tråd eftersom jag funderar på att skaffa 32 prion.
Jag har tröttnat på mina Lashed, de är för mjuka i framdelen på så sätt att göra perfekta rena skär är inte så lätt. Jag testade 32 Prion idag i butiken och de var styvare fram.

Någon med erfarenhet av 32 prion så säg till! Jag har 32 Lashed nu men vill ha styvare för att kunna göra bättre på boardercross och halfpipe. Lashed är för övrigt gudomlig i parken.

Senast ändrad:
32 prion!
Kör ett par prion 09/10.
Sjukt nöjd. Kör mest pist men hoppar lite emellanåt.
Har inte testat lashed så kan inte jämföra.

Bra styvhet som ger bra kontroll även om jag kör med ett par jättemjuka burton cloak-bindningar.

Fötter är ju individuella så svårt att säga hur de skulle funka för dig men med varmformning (om man vill) så sitter dom som en pinne i bajs. Hälgreppet är magiskt.

Rekommenderar!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp