Alebacken sprutar

• Trådstartare Trådstartare Hjalles
  • Start datum Start datum
H

Hjalles

Guest
Alebacken sprutar
ÄÄÄÄNTLIGEN! Nu spuratr dom för fulla muggar i Alebacken utanför göteborg, så alla ni göteborgare som sitter och skär er i armarna av depression, kasta rakbladen och damma av laggen!

Öppningsdatum är preleminärt satt till torsdag.

Alebacken sprutar
haha förstår att du är glad nu hjalle... efter våra små krismöten i msn:) hoppas du känner dig lite bättre nu när dom öppnar så att du också får åka av dig lite!

Alebacken sprutar
^ vettefan, nu när det är så varmt hela tiden. Men ja ska prata med Tor, hoppas på lite rails iaf! om någon kan hjälpa mej att bygga lite.

Alebacken sprutar
som jag hoppas att alla vet vid detta laget, så har vi lyckats ragga upp, Tor, killen som har byggt park i kläppen, och en ny pistmaskin. Problemet är snömängden. Så det bli nog inget hopp den här gången, men nästa gång det blir kallt och sprutbart ska det nog kunna bli något. Det som skulle vara fett bra nu är om någon kan/känner någon som kan svetsa så att vi kan få ihop lite rails. Gubbarna i ale hade lite ritningar. Så på tordag träffas vi i ale då? så kan vi köra lite railsession iaf. Jag ska ringa Tor också och fråga vad han tror om snöläget.

Alebacken sprutar
jupp allt står ute.. bros helt på hur länge dom kan spruta. dom sprutar ju nu så. men jag tvivlar faktiskt på att dom öppnar ihelgen.

Alebacken sprutar
ok men dom lär ju kunna spruta varje dag nu eftersom de ska iaf vara under -3 fram till fredag iaf..men men vi får la se!

Tillbaka
Topp