Alperna (chamonix eller Val thorens)

tBtOm

Ny medlem
Alperna (chamonix eller Val thorens)
Hej!

Skulle gärna ha lite förslag olika researrangörer som kör 2-3 veckor på en resa! Helst så billigt som möjligt (såklart ;)) men alla förslag är välkommna. Eller om ni har några bra ideer på hur man fixar det privat, som sagt alla förslag är välkommna!

Hade tänkt åka någon gång feb-mars!

Tack
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp