Är du så Gangsta' som du tror?

Elvis lever.
Tupac lever.
Månlandningen ägde aldrig rum.
Förintelsen ägde aldrig rum.
Evighetsmaskiner har blivit uppköpta av oljebolagen.
FotbollsVM -58 ägde aldrig rum.
Ivar Krueger blev mördad.
Paul McCartney blev mördad -66 och ersattes med en dubbelgångare.
På Area 51 finns det bevis på att aliens har krockat med Jorden.
USAs regering var på något sett medvetna/inblandade i 11 sept.
Utomjordingar kidnappar människor i BarmudaTriangeln.

osv osv...

People loove a good conspiracy theory...

Hahah gangsta och gangsta?! det är man väl inte förräns man har skjutit nån och har grillz! lr har ja fattat fel?

Vafan det är klart Tupac lever... jag har bevis.. svaga men ändå jag har bevis som jag tror blint på och det är det hela min världsbild bygger på. Skriv i min Gb om du vill veta...

Ps Elvis dog på muggen för att det var en alien som kröp upp i hans anal och åt upp honom inifrån.

Flurre sa:
Tupac är inte G4L. Biggie was, and he will always be The One And Only!
Det är sant, det är Biggie som är den riktiga gangsta, och slår vad om att sebbe_h inte ens känner till han.

Senast ändrad:
???
Tupac Amaru (den siste incaledaren) avrättades 1571 genom halshuggning...
Hans sonsons son med det tagna namnet Tupac Amaru II avrättades 1781 efter det upprorsförsök i Peru...

Ingen av dem levde eller dog för tio år sedan, och de lever definitivt inte nu heller!

(Jag är nog inte så gangsta' va?)

Den 7 september 1996 sköts Shakur ned i Las Vegas, efter en boxningsmatch mellan Mike Tyson och Bruce Seldon, och avled sex dagar senare, fredagen den 13 september. Misstankarna om vem som beställde mordet är många. Många säger att det var Notorious BIG, som själv blev skjuten ungefär ett halvår efteråt, andra säger att det var Suge Knight som anställde torpeder.

autopsy11.jpg

Senast ändrad:
FPelle sa:
eeh om ni kollar på denna: http://www.break.com/index/tupacalive.html

e ni säkra på att han e död? ni visste väl att tupacs största idol när han var yngre var en man som ja inte minns namnet på fejkade sin egen död för att senare lite smått komma tillbaka.. känns som tupac gör detsamma?

well well, ja e inte så gangsta så ja har väl fel. men nån kunnig människa skulle väl kunna rätta mig?
hört talas om Dubbelgångare?

TT-JONTHE sa:
Den 7 september 1996 sköts Shakur ned i Las Vegas, efter en boxningsmatch mellan Mike Tyson och Bruce Seldon, och avled sex dagar senare, fredagen den 13 september. Misstankarna om vem som beställde mordet är många. Många säger att det var Notorious BIG, som själv blev skjuten ungefär ett halvår efteråt, andra säger att det var Suge Knight som anställde torpeder.

http://www.ewsonline.com/2pac/autopsy11.jpg
En annan person? Kanske, kanske inte. Skit samma. Jag tycker faktiskt att The Notorious B.I.G. är mer Gangsta än Tupac...

Jag tror ingen är en gangster här iaf... Hoppas inte vi har kriminella killar/tjejer här!

Gangster är ett ord för professionell brottsling, en person som är kriminell. Ordet kommer av engelska 'gang' d.v.s. gangster är en medlem av ett gäng.

Exempel på gangsters är Al Capone som regerade i Chicago under förbudstiden i USA. Gangstervälde är ett ord som beskriver ett samhälle med korrumperade myndigheter där enskilda och grupper med vapenmakt kontrollerar sin omgivning.

Senast ändrad:
På tal om 2pac.. Nu ska ni få höra en rolig sak som hände mig häromdagen...:

Jag och mina kompisar cyklade ner till byns nya fik och eftersom vi hoppade studsmatta hade jag lite fetare kläder och min new era keps.. Vi skulle köpa kulglass på ett nyt fik som hade öppnat och när vi skulle börja beställa glass sa han på andra sidan disken:

-Michael Jackson vad ska du ha? Min kompis började självklart skratta men valde sen glass..

Sen var det min tur och turken på andra sidan frågade:
2Pac vad ska du ha då? Du som är gangster ska väl ha många kulor..
Jag började asgarva och turken höjde musiken inne på fiket...

Nästa man på tur var min andra kompis Christoffer, och turken sa:
- 50 cent vad ska du ha? du ska ha stora kulor va?

Christoffer svarade:
-Ja, 50cent har stora kulor...

När vi ätit klart våran glass och cyklat därifrån bestämde vi oss för att äta glass där minst en gång i veckan.

Turken är vår idol!:D

OLLERIXON sa:
På tal om 2pac.. Nu ska ni få höra en rolig sak som hände mig häromdagen...:

Jag och mina kompisar cyklade ner till byns nya fik och eftersom vi hoppade studsmatta hade jag lite fetare kläder och min new era keps.. Vi skulle köpa kulglass på ett nyt fik som hade öppnat och när vi skulle börja beställa glass sa han på andra sidan disken:

-Michael Jackson vad ska du ha? Min kompis började självklart skratta men valde sen glass..

Sen var det min tur och turken på andra sidan frågade:
2Pac vad ska du ha då? Du som är gangster ska väl ha många kulor..
Jag började asgarva och turken höjde musiken inne på fiket...

Nästa man på tur var min andra kompis Christoffer, och turken sa:
- 50 cent vad ska du ha? du ska ha stora kulor va?

Christoffer svarade:
-Ja, 50cent har stora kulor...

När vi ätit klart våran glass och cyklat därifrån bestämde vi oss för att äta glass där minst en gång i veckan.

Turken är vår idol!:D
Fin sotry:D
Hehe gulligt att du byter kläder för att hoppa studsmatta:P

Jobbern_in_GBG sa:
Jag tror ingen är en gangster här iaf... Hoppas inte vi har kriminella killar/tjejer här!

Gangster är ett ord för professionell brottsling, en person som är kriminell. Ordet kommer av engelska 'gang' d.v.s. gangster är en medlem av ett gäng.

Exempel på gangsters är Al Capone som regerade i Chicago under förbudstiden i USA. Gangstervälde är ett ord som beskriver ett samhälle med korrumperade myndigheter där enskilda och grupper med vapenmakt kontrollerar sin omgivning.
geh e'dollo? :)

Tillbaka
Topp