Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
okey, tänkte så att du inte jobbar när man åker skidor annarskorva sa:Tror att man jobbar mycket precis när liftarna stänger om jag har fattat det hela rätt. Kan nog bli en hel del skidåkning på dagarna om jag skulle få jobbet vill säga....
hehe nej går i skola här nere i söder så jag jobbar inte änn. men skulle kunna tänka mig jobba där, om man hinner åka skider då vill sägakorva sa:ne de är nog ganska bra tider tror jag. jobbar d där uppe elle?
Man kanske ser ut som ett litet knippe regnmoln som buntat ihop sig över en rätt så avgränsad plats... Eller kanske som ett dammigt rum med vikstolar och fällbord i längst ner i ett hyreshus... Eller som ett stort svettigt rum där det är brännmärken i golvet och luktar av gammalt dansband... Du vet sådär som goa brudar brukar se ut.Hasse sa:Hur fan ser man lokal ut??
Nej oj, det tänkte jag ju inte på. Självklart menade han så som tjejerna i Åre ser ut. Tur att vi ser så himla lokala ut. Så man vet vilka tjejer som hör vart liksom.Hasse sa:Ahha så du menar inte så som tjejerna brukar se ut i Åre då alltså??![]()
Inga problem för Hasse, han är snart inne på 90-talet...HotDamnSara sa:Enda avslöjande punkten jag kommer på är att säsongsdamerna är väldans unga nuförtiden. Så se upp för flickorna över de 20...