Arbetsintervju på Ica i Åre?

Har jobbat där i 7 år, sveriges skönaste butik, se bara till att inte ha mössa på dig innomhus, Ny chef nu iof, Reine i hörnan

Senast ändrad:
Ica e grymt! Slämp e bäst! så kirra kneget så ses vi i vinter garanterat!!!

Senast ändrad:
jag skulle lätt kunna tänka mig att jobba på ica :P men vafan hur är arbetstiderna åså? för du vill väl åka skidor med eller?

Tror att man jobbar mycket precis när liftarna stänger om jag har fattat det hela rätt. Kan nog bli en hel del skidåkning på dagarna om jag skulle få jobbet vill säga....

korva sa:
Tror att man jobbar mycket precis när liftarna stänger om jag har fattat det hela rätt. Kan nog bli en hel del skidåkning på dagarna om jag skulle få jobbet vill säga....
okey, tänkte så att du inte jobbar när man åker skidor annars

ja de är ju en stor anledning att man hinner med skidåkning annars hade de väll inte vart lika kul kanske. du får la söka jobb när du är klar med skolan då

Kan också tänka mig att arbetstiderna skulle ligga ganska bra, det är ju efter skidåkningen folket kommer och dom behöver mer personal..

nån go brud som jobbar där också har jag för mig! i sommras iaf.. såg jävligt lokal ut så hon är säkert kvar ;)

Hasse sa:
Hur fan ser man lokal ut??
Man kanske ser ut som ett litet knippe regnmoln som buntat ihop sig över en rätt så avgränsad plats... Eller kanske som ett dammigt rum med vikstolar och fällbord i längst ner i ett hyreshus... Eller som ett stort svettigt rum där det är brännmärken i golvet och luktar av gammalt dansband... Du vet sådär som goa brudar brukar se ut.

Ahha så du menar inte så som tjejerna brukar se ut i Åre då alltså?? ;)

Hasse sa:
Ahha så du menar inte så som tjejerna brukar se ut i Åre då alltså?? ;)
Nej oj, det tänkte jag ju inte på. Självklart menade han så som tjejerna i Åre ser ut. Tur att vi ser så himla lokala ut. Så man vet vilka tjejer som hör vart liksom.

Jo det är ju en jäkla tur det. För man vill ju inte umgås med dom som inte "platsar" in alltså :P

lite offtopic bara men ändå måste bara svara på hur tjejerna i åre är..

för att citera Powder's februari nummer 2004

"After a lifetime's worth of athletic young men, she is trouble with a capital "T" and a vector for strains of veneral diseases from as far away as New Zealand and Norway. That said, she will sleep with you, and then with all your friends....."
"...If you give her lots of gear, she will sleep with you again and be a littel more discrete when she sleeps with all your friends."

Fritt översatt till alla som inte förstår engelska!

efter en livstid med atletiska unga män är hon trubbel med stort T och en samlingsplats (typ) för könssjukdomar som kommer från så avlägsna platser som New zealand och Norge. Hon kommer ha sex med dig och alla dina vänner... men om du ger henne massa utrustning så kommer hon ha sex med dig igen och vara lite diskret när hon har sex med alla dina vänner..

SÅ summan av kardemumman håller er borta från the locals! :D

översättningen beror antagligen på att jag pluggar till lärare det börjar bli en sjukdom nu... måste förklara och förenkla allt jag säger.....

Senast ändrad:
HotDamnSara: Vilken käftsmäll det där blev då. Betyder det där att man måste stöta på massa uppsminkade stureplans tjejer??

Ja, lessen Hasse. Skulle ha berättat om oss & våra lite "avvikande" vanor tidigare... Men vi har ju alltid sett till att sluta upp bakom varandra, synd bara att täcket skulle behöva bli blåst på det här nesliga sättet... Men tur att det finns tjejer från Sthlm också!

Senast ändrad:
HotDamnSara: Men jag som inte gillar dom. Kanske måste försöka att se till så man kan ragga på dom då. Men hur är det med dom som inte Bybor då? Jag menar säsongstjejerna? Är det nåt för mig då?

Möjligt. Bara du inte råkar plocka en lokals av bara farten, en del av säsongstjejerna är bra på att smälta in i omgivningen och ta väldigt lokal-lik form...

Som tur är så förutom locals och turister så har Powder hittat 5 typer till av tjejer som finns på alla skidorter nämligen
* Den nya liftföraren
*hippie tjejen
*Puman
*din kompis ex flickvän
* och sist drömtjejen!
kanske någon av dem passar dig!

HotDamnSara: Hmm så det finns ingenting som avslöjar locals från Säsongs tjejer då? Men nu råkar jag ju veta att i Sälen så var det så att säsongstjejerna var mer avvikande än locals iaf på den gammla goda tiden. Men så är det alltså inte i Åre??

manga: Hmm det låter mer som nåt för mig då. Har du nån erfarenhet av vad som är lätt raggast av dessa typer då?

På den gamla goda tiden kanske, dito fenomen som i Sälen... Hm. Enda avslöjande punkten jag kommer på är att säsongsdamerna är väldans unga nuförtiden. Så se upp för flickorna över de 20...

HotDamnSara: Oki så allat under 20 är oki då?? Låter bra då. Men om dom har gjort 3-4 säsonger då? Då borde dom ju vara över 20 men dom kanske har blivit bybor då eller? Eller har dom blivit för mycket utnyttjade då??

Det är alltså inte som i Sälen längre??

Ju yngre kanske ju bättre??

Senast ändrad:
Nej nu är det inte riktigt så Glisseur. Men jag behöver inte importera från Norge iaf ;)
Me ndu har ju plus för dina La Grave grejor så..

Tillbaka
Topp