Årets julklapp för oss i backen!

allan_stenblom

Ny medlem
Köpte mig en Isaw extreme actionkamera häromdagen och testade den i backen.
Jag måste säga att det där var ta mig f*n riktigt coolt. Knivskarp bild och hela kittet och ingen laggning. Kunde till och med se min bild från hjälmen i mobilen!!! Det är något med dessa actionkameror som jag tror kommer bara bli större och större och bättre!

Tror bestämt att årets julklapp antingen detta året eller nästa kommer bli en actionkamera! Och får jag säga mitt så tyckte jag Isaw var riktigt bra för en billig peng! :)

Och när vi nu pratar marknadsföring. En såndär fake-gopro kostar 3500. En gopro 3 black edition får man för 2500 på xxl. Gopron har betydligt bättre bild imo, dessutom möjlighet till bredare vidvinkel och man får med fler fästen och en fjärrkontroll.

I'd go for the gopro.

Om inte annat så är just den här typen av reklam tillräckligt skäl för att jag ska välja ett annat märke.

Sen tror jag inte att det kommer bli så mycket större med "actionkameror" än vad det redan är, marknaden börjar bli mättad.

Kära medlemmar!

Kan förstå att ni ser det som marknadsföring men jag trodde detta var ett forum, en tråd man skulle dela med sig av saker man mött på i livet som man delar med andra. Tydligen hade jag helt fel...

Jag vet bara att jag älskade Isaw:n och framförallt dess Extreme.

Vattendroppe: Jag kan inte förneka att priset på xxl är strålande för en sådan actionkamera. Men bara för en "sådan" kamera. Om man vill ha sämre bild och framför allt en sämre kamera, kan jag förstå att erbjudandet lockar. Om du youtube:ar gopro vs isaw så tror jag du kanske ändrar uppfattning om att isaw skulle vara en fake-gopro och möjligtvis ser du att dess prislapp inte är så farlig om man ser på den kvalitet man får...

Jag säger bara - Go pro, go Isaw!

allan_stenblom sa:
Vattendroppe: Jag kan inte förneka att priset på xxl är strålande för en sådan actionkamera. Men bara för en "sådan" kamera. Om man vill ha sämre bild och framför allt en sämre kamera, kan jag förstå att erbjudandet lockar. Om du youtube:ar gopro vs isaw så tror jag du kanske ändrar uppfattning om att isaw skulle vara en fake-gopro och möjligtvis ser du att dess prislapp inte är så farlig om man ser på den kvalitet man får...

Jag säger bara - Go pro, go Isaw!
Detta är ett forum, men den sidan du vill åt finns här:
https://www.freeride.se/about/advertise.php

Jag tror Johan skulle uppskattat om du PMade honom uppgifter för fakturering.

Och som jag sa, gopron har betydligt bättre bild än den där copycat-mojängen. Jag har svårt att förså varför man skulle vilja betala mer pengar för en sämre och mindre etablerad produkt. För samma pris som fake-grejen får man ju dessutom både Contour 2+ och Sonys-vad-den-nu-heter, båda med betydligt bättre prestanda än wannabe-gopron du länkar till.

Ledsen om jag har sårat dina känslor, herr Vattendroppe. Var inte meningen att stampa dig på några frusna tår. Det verkar vara ett känsligare ämne för dig än vad jag trodde. Jag ska lämna dig och din insydda bild av världen där tydligen allt handlar om pris och inte kvalitet - tråkigt men förståeligt.

Ha det bra med din Gopro, så kör jag vidare i backarna med min Isaw (AKA "fake-gopro", "Wannabe-gopro" - kärt barn har många namn som de brukar säga)!

allan_stenblom sa:
Ledsen om jag har sårat dina känslor, herr Vattendroppe. Var inte meningen att stampa dig på några frusna tår. Det verkar vara ett känsligare ämne för dig än vad jag trodde. Jag ska lämna dig och din insydda bild av världen där tydligen allt handlar om pris och inte kvalitet - tråkigt men förståeligt.

Ha det bra med din Gopro, så kör jag vidare i backarna med min Isaw (AKA "fake-gopro", "Wannabe-gopro" - kärt barn har många namn som de brukar säga)!
Mina känslor är förmodligen lika sårade som ditt varumärke, så vi kan säga att vi dragit jämnt. Dock tråkigt att du väljer att försöka göra gratis reklam via forumet istället för att göra rätt för dig och betala för reklamplats. Effekten hade förmodligen blivit mycket bättre av att betala för reklamplats också - allt du lyckas med nu är att göra bort dig själv och fått din produkt ogillad av en mycket stor potentiell marknad!

Själv spenderar jag mina pengar på skidresor - mycket roligare så!

Pinsamt att sånt här fortfarande händer och genomskådas så snabbt! (edit. givetvis inte genomskådningen som är pinsam)
Ännu mer pinsamt att numret för fake-gopron även går till en reklambyrå..

Men eftersom det är fredag och jag är på bra humör tänkte jag ge ett tips på marknadsföring utan att jag egentligen kan ett skit..

Kolla igenom filmklippen som finns på denna sida.. Finns ett gäng grymt duktiga skidåkare i detta land! Välj ut några 14-15åringar som verkar kunna åka och filma. Skicka sedan ut några erbjudanden om att sponsra dessa mot att de använder er produkt och ser till att den syns! Jag hade gärna gjort det när jag var i den åldern.. Då kommer ni få den typen av respons som ni nu själva försökt få genom att recensera er egen pryl..

Senast ändrad:
Jag tror den här blir årets julklapp för skidåkare:

138cc21b1daacb6fc77ae9b03e9630ba_large.jpg

Den är precis lagom idiotisk och meningslös för att min ömma moder ska tycka att det är en häftig grej som jag behöver.

Som jag ser det så finns det inget nytt och fräscht som skulle kunna revolutionera dagarna på skidor. Däremot är det alltid kul att mixtra med slit-produkter som mössor, handskar, underställ, halsvärmare etc. - eller gas.

Något sånt här vore iof rätt fränt:
Dog-riding-jet-ski-in-snow-02.jpg

Senast ändrad:
allan_stenblom sa:
Köpte mig en Isaw extreme actionkamera häromdagen och testade den i backen.
Jag måste säga att det där var ta mig f*n riktigt coolt. Knivskarp bild och hela kittet och ingen laggning. Kunde till och med se min bild från hjälmen i mobilen!!! Det är något med dessa actionkameror som jag tror kommer bara bli större och större och bättre!

Tror bestämt att årets julklapp antingen detta året eller nästa kommer bli en actionkamera! Och får jag säga mitt så tyckte jag Isaw var riktigt bra för en billig peng! :)
allan_stenblom = Emil Skelterwijk eller Jonas Skelterwijk DVS återförsäljare för denna produkt
Info
http://www.allabolag.se/5568795230/befattningar
Alias Allan Stenblom har använts tidigare....
http://www.imdb.com/name/nm1925914/bio

Betala för reklamen ni försökte få gratis!

Synd att det inte är samma regler i forumet som under köp&sälj :rolleyes:

Men ja, om du nu tror att actionkameror kommer bli årets julklapp så är du en sådär 2-3år efter i tiden...

Roligast är ändå att Allanballan testade den i backen häromdagen ... snön har tydligen kommit tidigt till Eslöv i år! ;-)

/MM

Tillbaka
Topp