Vet du/någon hur man enklast tar med sig skidor/snowboard, om det är lungt att skicka i förväg eller om man kan hyra bra grejor. Vi ska åka runt en del i sydamerika innan vi ger oss upp i bergen för att åka, så det hade varit skönt att slippa bära omkring grejorna hela tiden