ATA Films: Beyond The Bunny Hill

WTF?? jag trodde att den skulle kosta! Här snackar vi ju bland dom bästa åkarna va det gäller rails i världen!

Senast ändrad:
ska kolla på den, ger mitt utlåtande om 40 min..

done, riktigt bra åkning. gött att slippa all tråkig puderåkning som alla andra filmer.

Blev kanske lite många sw 720 och 270 pretsels.

Senast ändrad:
JÄVLAR! vågar lätt påstå att det är den bästa skidfilm jag sett nånsin, alla pros kan ju dra åt helvete dom här har ju steeze o skillz som fan!

all railning är ju helt sjuk, hoppen också men railsen tar ju allt! redigeringen är ju också grym, skön musik också förutom några låtar.

smooth som fan att det var gratis också :)

årets film, någon mer som tycker?

Senast ändrad:
fett nice hittills hoppas de håller hela vägen..

kom till jon lafferty sen skulle internetet lagga. tack. hitils var den skön ska försöka kolla klart på hemsidan

sett hela nu fan va bra åkning, trodde filmen skulle kosta, bitivs rejält dålig musik. men smaken är som baken. godnatt

denhär filmen är seriöst sjukt jävla bra!! åh shit! nu har jag så de räcker å blir över av åkglädjen!

haha, kanske inte så bra musik, men skön! ;P
sen är ju railåkningen i en klass för sig i den här filmen... grymmt!

Är det bara jag som tycker skidor blir mer och mer som inlines, astråkigt att kolla på oså kan dom typ snurra hur mkt som helst av rails och på. Jag menar skidor e ju så enkelt att om nåra år så kommer kidsen göra de här o proffsen kommer åka runt o göra 1170 to rail pretzels 450 av.
Men visst vare an bra film om man gillar skidor.

Tjooo

erik_lindhe sa:
Är det bara jag som tycker skidor blir mer och mer som inlines, astråkigt att kolla på oså kan dom typ snurra hur mkt som helst av rails och på. Jag menar skidor e ju så enkelt att om nåra år så kommer kidsen göra de här o proffsen kommer åka runt o göra 1170 to rail pretzels 450 av.
Men visst vare an bra film om man gillar skidor.

Tjooo
oh yes.. men det beror på det enkla faktum av skillnaden mellan att snurra med fötter ihop och fötterna isär samt även att kunna kompensera en kass landning genom att att sära eller flytta föttern.. är en satans skillnad.. bara att pröva att ställa sig på marken, hopppa jämfota och snurra med fötterna isär kontra hur enkelt det är att snurra med fötterna ihop..

bara för mig det går otroligt segt att tanka den?

9,8kb/s och jag har 24mbit/s internet....

grym film kan inte säga att d va för många sw ups, d skulle bara va bortskämt!!!

Nice film har ej sett hela men dom är grymt bra och det är go redigering.

hade förväntat mig så sjukt mycket mer av denna filmen.. en massa klipp där kameran skakar som ett jävla asplöv etc.. inte bra!

Hihi, dom har med ett svenskt band på 19.04. The Sound´s. Det skulle Waster gilla!
Najs gratisrulle annars då!

Snödjup

Tillbaka
Topp