Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det tog typ 6 tim för mig men tålmodig som jag är så väntade jag. Det var faktiskt värt det.ArtistY sa:11h 44min remaining....jobbigt...så jag ser den på videogoogle ist...
fattar inte att den är gratis? bäst ju
nähääääääääOdlander sa:
CoCoo sa:Jävligt bra film! Lyckas hitta variation.
Serieåkningen i början finns väl i nåt annat klipp som låg uppe förra vintern, men det gör inte ont att se igen :D
.......JonathanO sa:nähääääääääOdlander sa:
årets film, någon mer som tycker?thom8 sa:JÄVLAR! vågar lätt påstå att det är den bästa skidfilm jag sett nånsin, alla pros kan ju dra åt helvete dom här har ju steeze o skillz som fan!
all railning är ju helt sjuk, hoppen också men railsen tar ju allt! redigeringen är ju också grym, skön musik också förutom några låtar.
smooth som fan att det var gratis också![]()
årets film, någon mer som tycker?
Känns som att vi har några snowboardåkare som är lite avundsjuka på att de inte kan snurra lika fort? :P Kolla en snowboardsnubbe som heter typ Tommy Ssczezchin ungefär, han snurrar fort. Han var med på ett brädspel som heter Shaun Palmer Pro SNowboardersCustomX sa:oh yes.. men det beror på det enkla faktum av skillnaden mellan att snurra med fötter ihop och fötterna isär samt även att kunna kompensera en kass landning genom att att sära eller flytta föttern.. är en satans skillnad.. bara att pröva att ställa sig på marken, hopppa jämfota och snurra med fötterna isär kontra hur enkelt det är att snurra med fötterna ihop..erik_lindhe sa:Är det bara jag som tycker skidor blir mer och mer som inlines, astråkigt att kolla på oså kan dom typ snurra hur mkt som helst av rails och på. Jag menar skidor e ju så enkelt att om nåra år så kommer kidsen göra de här o proffsen kommer åka runt o göra 1170 to rail pretzels 450 av.
Men visst vare an bra film om man gillar skidor.
Tjooo