ATA Films: Beyond The Bunny Hill

jag tittade på highsocity hemsidan o det tog ingen tid:P ma nkolla på den o den behövde inte buffra bara att klicka igång så buffrade den emdans man titta typ:S:P

Ganska överskattad rulle. Åkningen är bra men redigering, glädje och musik var enligt mig urdåligt. Kvaliteten var inte så bra heller för den delen.

Jävligt bra film! Lyckas hitta variation.

Serieåkningen i början finns väl i nåt annat klipp som låg uppe förra vintern, men det gör inte ont att se igen :D

Riktigt bra åkning och GRYMMMMMa Musik Val!!! Fråga bara: Någon som vet vad den där låten där de sjunger "It was my eagle telling me why" eller vad de nu sjunger för jag kan fan inte tyda vad låtarna heter på eftertexten... NAJS!!!!!!!!!!!!!!

den här filmen har jags ett flera hundra gånger så jag vet precis vad jag tycker om den. haha. den äger,d e är de sjukaste som gjorts, spec de där tåget ahah

thom8 sa:
JÄVLAR! vågar lätt påstå att det är den bästa skidfilm jag sett nånsin, alla pros kan ju dra åt helvete dom här har ju steeze o skillz som fan!

all railning är ju helt sjuk, hoppen också men railsen tar ju allt! redigeringen är ju också grym, skön musik också förutom några låtar.

smooth som fan att det var gratis också :)

årets film, någon mer som tycker?
årets film, någon mer som tycker?
Årets gratisfilm!!

Fyyyfan va härlig rulle, nice musik ;)

+++++ jäävligt nice efter en 5 min lr nått när 10 pers hoppar
på så kort tid :) nice nice nice !!one!1!!1

Senast ändrad:
den perfekta jibbfilmen! Underbar! Big creds till credits låten :P och dom gör ju switch ups på vilket rail som helst! 100/5!

är det bara för mig den nedladdade filmen blir lite cp när man spolar? Känns som att pixlarna delar på sig och det blir som ränder i filmen.. sjukligt störande!

Nån som är duktig på såna saker?

CustomX sa:
erik_lindhe sa:
Är det bara jag som tycker skidor blir mer och mer som inlines, astråkigt att kolla på oså kan dom typ snurra hur mkt som helst av rails och på. Jag menar skidor e ju så enkelt att om nåra år så kommer kidsen göra de här o proffsen kommer åka runt o göra 1170 to rail pretzels 450 av.
Men visst vare an bra film om man gillar skidor.

Tjooo
oh yes.. men det beror på det enkla faktum av skillnaden mellan att snurra med fötter ihop och fötterna isär samt även att kunna kompensera en kass landning genom att att sära eller flytta föttern.. är en satans skillnad.. bara att pröva att ställa sig på marken, hopppa jämfota och snurra med fötterna isär kontra hur enkelt det är att snurra med fötterna ihop..
Känns som att vi har några snowboardåkare som är lite avundsjuka på att de inte kan snurra lika fort? :P Kolla en snowboardsnubbe som heter typ Tommy Ssczezchin ungefär, han snurrar fort. Han var med på ett brädspel som heter Shaun Palmer Pro SNowboarders

Seriöst kan ingen svara? Blir nedladdade filmen lite "randig" för nån annan än mig? Här på freeride ser det bra ut, men inte filen jag har på datorn.

Snödjup

Tillbaka
Topp