Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vilken bildspecial från sm?Jarle sa:Sen är det ju alltid en fördel att vara ihopkrupen i luften. Gå in på bildspecialen från sm o kolla på Reine Barkereds flyg, ett praktexempel på position i luften. När du väl får in balansen märker du snabbt hur du ska röra kroppen för att få bra balans.
haha fett kulSkribble sa:pågens balansbröd är mitt stalltips.. lite fräsch, mustig smak sådär..
Mitt montera?Gass sa:Vet inte om det har så stor betydelse men, på skidor är bindningen bakmonterad inte centrerad vilket gör det lättare att få bakåtvikt. Därför ska man kanske luta sig frammåt om man vill hålla balansen i luften!
Tell me if im wrong!
/G
de e ju bara att mittmontera denGass sa:Vet inte om det har så stor betydelse men, på skidor är bindningen bakmonterad inte centrerad vilket gör det lättare att få bakåtvikt. Därför ska man kanske luta sig frammåt om man vill hålla balansen i luften!
Tell me if im wrong!
/G
aaa. vi vet att du har bra balans så, men killen frågar efter hur man håller balansen när man snurrar vad jag har uppfattat det... :bHenrik_koivisto sa:Måste nog säga att krypa ihop och hålla händerna framför sig en liten bit, då har då iallafall jag bra balans i både big jump och dropp..
https://www.freeride.se/photo/viewlarge.php?id=22977&gallery=82
skolexempel
Du kan ju göra vad som helst ja kännner mig hel skum på studsmatta..Gustaf-Johansson sa:Jag har bara en fråga. Hur ska man träna "luftbalans" om man inte har tillgång till en studsmatta under vintern.
Tack på förhand Gustaf