Bälte till brallorna!

OleelO

Medlem
Bälte till brallorna!
Nån som har tips på var man kan leta efter snygga bälten som håller täckbyxorna på plats?

Alla har ju typ nitbälten och visst är det snyggt men lite trist att va precis som alla andra =/

Bälte till brallorna!
Kör med snickar hängslen!.. det ska jag göra!.. då kan man ha skönt häng o ändå så glider dom itne ner allt för långt!

Bälte till brallorna!
grönt militärbälte som du hittar på överskottsbolaget.. allt annat är fjantigt och onödigt dyrt.

Bälte till brallorna!
Vill man liva upp med nitbälte så finns det ju bälten som har vita nitar, guld eller annan färg i kombination med diverse material som vitt ormskinn mm. Skitsnyggt =)

Annars är det väl bara kika lite på junkyard mm...

Bälte till brallorna!
jag kör med rip curl textile belt. finns i hundra färger. passar alla tjockisar och tunisar. finns på t12 i gbg.

Bälte till brallorna!
thom8 sa:
OleelO sa:
NiclasK sa:
salomon har ett fett snyggt skärp... ser ut som ett flygplansbälte typ.
Var hittar man det bältet? Letade på deras hemsida men utan att lyckas..
finns fler märken som har skärp som ser ut som flygplansbälten, bland annat det här. finns en jävla massa andra bälten på junkyard också så något borde falla dig i smaken.
Det var sjukt mkt fulare än salomons, jag har faktist inte en aning om vart man kan köpa det, vet tt de inte finns på hemsidan. Finns dock i dera katalog.

Bälte till brallorna!
NiclasK sa:
thom8 sa:
OleelO sa:
Var hittar man det bältet? Letade på deras hemsida men utan att lyckas..
finns fler märken som har skärp som ser ut som flygplansbälten, bland annat det här. finns en jävla massa andra bälten på junkyard också så något borde falla dig i smaken.
Det var sjukt mkt fulare än salomons, jag har faktist inte en aning om vart man kan köpa det, vet tt de inte finns på hemsidan. Finns dock i dera katalog.
jo jag vet men hittade inte det jag letade efter, och orkade inte leta rätt på det jag menade heller för jag kommer inte ihåg vilket märke det var. annars hittade jag nu ett som inte bara ser ut som ett flygplansbälte utan också verkar vara ett.

Senast ändrad:
Bälte till brallorna!
varför inte bara ta ett bälte, man går väl ändå inte åå visar det.
ungefär: å checka mitt "snygga" bälte!:P

Senast ändrad:
Bälte till brallorna!
ArtistY sa:
bältet ska ändå inte synas så ta ett som e skönt ist
med största sannorlikhet så kommer bältet att synas när du åker.. eftersom att brallorna(som nu ska hänga under röver) inte når ända upp till jackan i vissa trick.. när du rör dig på ett visst sätt så bildas det juh en glipa där emellan. om du inte tror mig kolla denna bilden: https://www.freeride.se/member/photo.php?id=18646 på mig själv.. mitt bälte är svart å syns därför inte.. men hade jag haft en annan färg hade man sett de..

klart man ska ha ett bälte som är skönt, men man kan kanske hitta ett snyggt skönt bälte?

Bälte till brallorna!
Peak bälte eller volcom..... Typ grön.. Annars finns det ju rosa J.L skärp...dem är svåra att få tag på;(

Bälte till brallorna!
Hollywood har sköna bälten själv så skall jag också ut och köpa ett nytt par jag gillar nit bälten men inte för stora nitar bara:P

Shock har fett sköna bälten också

MVH//Jonathan Lindgren

Bälte till brallorna!
INT HÄNGLSEN! ingen skillnad på bältet när det endå inte synns när man har skidrocken 10cm ovanför knäna ;)

Bälte till brallorna!
Så svårt är det väll inte åk till H&M eller ngt finns massa sorter och färger. Annars kan väll ett Peak bälte varasnyggt finns i massa feta färger (:

Tillbaka
Topp