Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ja, varför inte :DFluffsurfarn sa:varför inte strunta i byxorna för att sticka ut lite?
Var hittar man det bältet? Letade på deras hemsida men utan att lyckas..NiclasK sa:salomon har ett fett snyggt skärp... ser ut som ett flygplansbälte typ.
finns fler märken som har skärp som ser ut som flygplansbälten, bland annat det här. finns en jävla massa andra bälten på junkyard också så något borde falla dig i smaken.OleelO sa:Var hittar man det bältet? Letade på deras hemsida men utan att lyckas..NiclasK sa:salomon har ett fett snyggt skärp... ser ut som ett flygplansbälte typ.
Det var sjukt mkt fulare än salomons, jag har faktist inte en aning om vart man kan köpa det, vet tt de inte finns på hemsidan. Finns dock i dera katalog.thom8 sa:finns fler märken som har skärp som ser ut som flygplansbälten, bland annat det här. finns en jävla massa andra bälten på junkyard också så något borde falla dig i smaken.OleelO sa:Var hittar man det bältet? Letade på deras hemsida men utan att lyckas..NiclasK sa:salomon har ett fett snyggt skärp... ser ut som ett flygplansbälte typ.
jo jag vet men hittade inte det jag letade efter, och orkade inte leta rätt på det jag menade heller för jag kommer inte ihåg vilket märke det var. annars hittade jag nu ett som inte bara ser ut som ett flygplansbälte utan också verkar vara ett.NiclasK sa:Det var sjukt mkt fulare än salomons, jag har faktist inte en aning om vart man kan köpa det, vet tt de inte finns på hemsidan. Finns dock i dera katalog.thom8 sa:finns fler märken som har skärp som ser ut som flygplansbälten, bland annat det här. finns en jävla massa andra bälten på junkyard också så något borde falla dig i smaken.OleelO sa:Var hittar man det bältet? Letade på deras hemsida men utan att lyckas..
med största sannorlikhet så kommer bältet att synas när du åker.. eftersom att brallorna(som nu ska hänga under röver) inte når ända upp till jackan i vissa trick.. när du rör dig på ett visst sätt så bildas det juh en glipa där emellan. om du inte tror mig kolla denna bilden: https://www.freeride.se/member/photo.php?id=18646 på mig själv.. mitt bälte är svart å syns därför inte.. men hade jag haft en annan färg hade man sett de..ArtistY sa:bältet ska ändå inte synas så ta ett som e skönt ist
inte gucci då??;PJho sa:jag kör med mitt stulna guchi
De är ju en väska på länken?Jag_alskar_skidor sa:Snyggaste bältet (enligt mig) är det peak bältet där det står peak performance över hela bandet! Lite för vanliga kanske, men snygga!
se länken!
http://www.peakperformance.se/templates/products____5456.aspx