Bananjakten

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
Bananjakten
fokusera inte så mkt på just orden "blå linjen" fokusera på de andra bitarna i meningen.

Bananjakten
Märkte det, vi har snöat in oss på "blå linje" för mycket.
Kom vidare ett snäpp, men nu är det stopp igen! :)

Bananjakten
H-T sa:
duktigt. det här var bara början, nästa jag gör ska bli ett par snäpp värre
tur att felix utnämnde mig som typ smart och snabb tänkt så hitta ja typ inte till den första, kom till unp filmen. sen tog de stopp hehe. Bra att du gör den svårare ;) naht :P

Bananjakten
Det var marer som under en natt lurade mig till att du var smart.
Han gjorde smygreklam för det hela tiden, och skjöt in små kommentarer i vårat samtal som gjorde att du framstod som allt smartare och smartare.

Om det nu stämmer får vi väl se på nästa jakt! ;)

Bananjakten
felix sa:
Det var marer som under en natt lurade mig till att du var smart.
Han gjorde smygreklam för det hela tiden, och skjöt in små kommentarer i vårat samtal som gjorde att du framstod som allt smartare och smartare.

Om det nu stämmer får vi väl se på nästa jakt! ;)
ja börjar ju förstå det här nu alltså. Tränar på hts för att se vad ja kan. hehe, inte mkt . är på trick tråden nu, med hjälp. vet ju vart den slutar tho

Bananjakten
Tror han syftar på marer, eller han kommer iallafall droppa ledtråd till en ny strax.
Väntar med spänning och hoppas det är något rejält att bita i så lång tid som det tar! ;)

Bananjakten
"mitt namn baklänges, minus (-) m plus (+) bad = *******"
tog stop där, klurigt! kan nån säga vad det skulle vara där?:P

Bananjakten
ledtråd nr1 lyder: cocktails porr-relaterade motsvarighet som en viss anti-spamarfilosof lyckades jiddra fram och tillbaka om i 3hela forum sidor!

mr. tyst gillar älgar som synes.

Bananjakten
marer sa:
ledtråd nr1 lyder: cocktails porr-relaterade motsvarighet som en viss anti-spamarfilosof lyckades jiddra fram och tillbaka om i 3hela forum sidor!

mr. tyst gillar älgar som synes.
... (punkterna symboliserar hur stum jag precis blev)

Bananjakten
Haha, jibbsisters.. vad har jag missat nu?
I hopp om att hitta ytterligare en ledtråd sökte jag upp användaren, gick in i fotoalbumet och fick mig en smärre chock!

Bananjakten
en sak jag inte förstår *Bananer postas endast i gästböcker, länkar till gästboken bananen ligger i är där emot helt okey i forumtrådar, artikelkommentarer, andra gästböcker osv så länge det finns med en relevant text kopplad till materialet som finns där du postar....

hjälp mig fattar inte vad du skriver får man bara posta i gästböcker ellerr vad du postade ju din första i en tråd ot tråden??

Bananjakten
akel-spektakel sa:
en sak jag inte förstår *Bananer postas endast i gästböcker, länkar till gästboken bananen ligger i är där emot helt okey i forumtrådar, artikelkommentarer, andra gästböcker osv så länge det finns med en relevant text kopplad till materialet som finns där du postar....

hjälp mig fattar inte vad du skriver får man bara posta i gästböcker ellerr vad du postade ju din första i en tråd ot tråden??
För att inte denna bananjakt ska förstöra allt för mycket på freeride tänkte jag att det är bäst om bananerna bara postas i gästböcker, så retar vi inte moderatorer m,m lika mycket heller. Den som hittar bananen ska ju dessutom skriva det snabt här eller ovanför bananen så kan ju bli endel inlägg där bananen ligger... Ledtrådar får du däremot lägga överallt och det var säkert en sån du hittade i ot-tråden. Hajar du? :p

Senast redigerad av en moderator:
Bananjakten
okej första delen på ledtråden är förhelvete swallowtail tråden på freeride!

cocktails motsvarighet i porrbranchen är ju solklart swallowtail! haha

okej kör vidare

Bananjakten
Haha men fyfan, driver du med oss marer? Det där var så sjukt att det inte kan bli sjukare xD

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp