Bananjakten

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
Bananjakten
Är bananen hittat är det bara att du gömmer rasmus, men någon kanske kunde bekräfta att den är hittad? Kom själv inte ens förbi första ledtråden... :p

Bananjakten
Det va då nån som sa att den var hittad? å att han över lämade? jag är iallafall klar med min gömda banan..

här är första ledtråden:

Ni ska ta er dit älgar chillar i bananens hemmabacke.

cocktail får inte leta för hon sa ja till i skolan!!

Bananjakten
Men ingen har ju funnit svarat på min än!? Ingen har skrivit där bananen finns förutom här i tråden...

SÅ jag fattar inte hur rasmus kan få skriva en ny ?

Bananjakten
Av: R0B1N | Idag 12:57 Citera

faktiskt rätt kul när man ligger hemma å är sjuk. hittade dom ruttna bananerna hos fläsk ;) men jag överlåter gömmandet till någon annan.
/R

Bananjakten
Av: Mud-Butt Online | Idag 15:24 Citera

Ja men ingen har skrivit i gbn, alltså har ingen vunnit :)

jo nu har ja skrivit så fortsaätt leta eftermin!!

här är första ledtråden:

den äre!!

Bananjakten
häng med på alla filmer å kolla bilder å profiler så ska det nog kunna kluras ut ;) sofia har ju kommit långt (fast ja har hjälpt henne jätte mkt.)

så hon får ingen banan!

Bananjakten
snälla ja vill ha en banan

I FOUND IT!!!!
rasmus hjälpte mig pyttepyttelite men sen klarade jag aaaaaaaallt själv!!!!!

Senast ändrad:
Bananjakten
skriver inte in min ledtråd än. vill att folk ska få chansen att hitta rasmus banan :) för hans skull, eftersom han gjorde en bra

Senast ändrad:
Bananjakten
men fyfan så fusk :X ja berättade hur ja skulle göra i skolan!! å då sa hon att hon inte skulle skriva svaret!!! de va överenskommelsen!!! FYFAN! hon borde inte få!!

Bananjakten
eftersom det är mycket blajja i detta inlägg lägger ja ledtråden här!

lite hjälp på traven! kolla profil namn! kolla bilder/filmer å va uppdaterade!

Bananjakten
Yess hitta den !!!! rasmus får bestämma om det räknas det ända jag hörde i skolan var första ledtråden när du och cocktail snacka om det :D

Bananjakten
linkan snällaaaaa, ta min banan så kan vi ha den tillsammans ;) jag har ju redan gjort en och lagt ut alla ledtrådar förutom här i tråden :)

Bananjakten
nej för att rasmus typ inte är rätt mäktig ägare till bananen, Känns som att det var oseriöst nu. Banan tråden är mitt liv, styr det här nu

Bananjakten
men jag tycker det var svårt med rasmus och stackars soffipropp har ju fixat .. och vi är två som har hittat... ge den till hon tycker jag :D

Bananjakten
men palla bara komma å ta den sådär pizzabagare agust. ni är ju sämst som inte kan. å såfall ska väl sofia få den för hon har hittat den? bajs på dig agust

Bananjakten
åk tillbax till mora? jag är redan här hemma :) . ja för att de va en som gav bort den till nån som vela ha. varför en 8a mitt i orden? coolt? Agust är cool. Låt Felix få bestämma han är skaparen och även dommare över tråden. Jag är kille å har ingen fitta :) Peace

Bananjakten
ja men agust tror han är freerides pappa som bestämmer...

________________________________________________________________________________

låt sofia cocktail ge ledtrådar till sin banan nu så kör vi där ifrån!!!!! och då får vi STRUKTUR på den agust snygging...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp