basketlinne....

• Trådstartare Trådstartare maxhallgren
  • Start datum Start datum
M

maxhallgren

Guest
basketlinne....
Det finns redan liknande trådar, där folk har fått tips på vart man kan köpa... Har kollat runt lite på de sidorna men inte hittat något.(knappt)..
Folk har tipsat om att Gulan, mf skulle ha men jag hittar inga...
Det är nba-lags linnen jag söker typ spurs.. Söker sidor från sverige.

Skulle vara schyst om någon som visste kunde tipsa om vart man kan få tag på basketlinnen =) Och jag vill inte höra massa klagomål om att det redan finns massa trådar med detta ämne, och massa gangstersnack och tjat...

Senast ändrad:
basketlinne....
Jag har också letar.. söker ett Boston Celtics linne.. finns ju lite på www.blocket.se och www.tradera.se

mer än så vet jag inte..

basketlinne....
Ja, fast det känns ju halvkul att köpa ett begagnat linne...
det är faktiskt boston celtics jag letar efter med =P

men ALXX, jag vill inte veta vad enligt dig är vår-sommaren 1957´s stora mode...
undrar bara vart man kan köpa b-linnen i sverige.... =P

Senast ändrad:
basketlinne....
Tack Mattisch....

Vad menar du med speedway?

Men du då Irra... Du åker ju i basketlinne, vart har du köpt ditt?

Senast ändrad:
basketlinne....
www.streetwear.se

har ju basket fast typ tröjor har jag för mig länge sedan jag kollade nu .

streetwear finns även i stockholm och heter speedway har jag för mig .

Peace out

basketlinne....
asså jag menade inte o disrespecta, tycker själv de e jävligt snyggt och har ett själv!
bara att de är krångligare o få tag på och lite pase'

basketlinne....
www.footlocker.com tryck på "fan gear" sen så är det en spalt till vänster där det står leagues och då väljer du "NBA". sen väljer du bara vilket lag du vill till exempel då spurs som du snackade om:P och så är det bara beställa eller nått:P

basketlinne....
det finns ju affärer som heter footlocker, till exempel i stockholm.. de är de ända stället jag vet för ja har bara varit där. så du kan ju köpa i affären direkt istället för att beställa, om du inte har tålamod asså ;D

basketlinne....
hejs sa:
www.footlocker.com tryck på "fan gear" sen så är det en spalt till vänster där det står leagues och då väljer du "NBA". sen väljer du bara vilket lag du vill till exempel då spurs som du snackade om:P och så är det bara beställa eller nått:P
Verkar ju ganska bra, men vart beställer man ifrån? Är väll knappast i sverige då valutan är dollar.. Men du sa att det fanns en affär i sthlm? har de någon hemsida eller är det footlocker som gäller?

basketlinne....
Max_H sa:
hejs sa:
Verkar ju ganska bra, men vart beställer man ifrån? Är väll knappast i sverige då valutan är dollar.. Men du sa att det fanns en affär i sthlm? har de någon hemsida eller är det footlocker som gäller?
Footlocker finns exempelvis i Gallerian i Stockholm.
Typ mitt emot GATE1.
Booyah !

basketlinne....
Ebay.com har ju sjukt med basketlinnen, billigt blir de också. mina två första gick väll på typ 250 INK frakt! andra typ 350.
dom e äkta replikor om man säger så, äkta från nike,

Edit, såg nu från sverige, men har kvar de kan ju hjälpa andra, annars kan ja säga att de e värt att prova. de funkar skitbra. kolla på deras omdömme och vad frakten kostar, ingen jag känner eller jag har råkat ut för tull

Senast ändrad:
basketlinne....
footlocker i stockholm har! celtics, bulls mm. speedway har också fått in basketlinnen.
om du vill beställa från en svensk sida rekomenderar jag www.basketballshop.com. men dom har inte så många.

Tillbaka
Topp