Basketlinnen?

Basketlinnen?
cfsport.com ....inget www vad jag ahr sett men de går väll att skriva de åxå antar jag..
gå sen in på basket i rutan till höger, tryck sedan på champion loggan så har du några där..

Basketlinnen?
JForsberg sa:
cfsport.com ....inget www vad jag ahr sett men de går väll att skriva de åxå antar jag..
gå sen in på basket i rutan till höger, tryck sedan på champion loggan så har du några där..
måste nog gå att fixa billigare. dom var ju rätt dyra faktsikt. sen med tryck som kostar lite med.

Basketlinnen?
JForsberg sa:
Fan vilket nice tips. Tack så hemskt, synd bara som ekdahl säger att de var relativt dyra ;(

Basketlinnen?
Christoffer_Aldell sa:
JForsberg sa:
Fan vilket nice tips. Tack så hemskt, synd bara som ekdahl säger att de var relativt dyra ;(
vad hade du tänkt att ha för tryck på ryggen? för det gick ju att få namn och nummer

Basketlinnen?
Haha lite klurig sida!

Jag hade tänkt att alla ska ha samma nummer, sen sina egna efternamn, men även en hemsideaddress väldigt smått längst ner..

Senast ändrad:
Basketlinnen?
Christoffer_Aldell sa:
Haha lite klurig sida!

Jag hade tänkt att alla ska ha samma nummer, sen sina egna efternamn, men även en hemsideaddress väldigt smått längst ner..
00 är ju lätt cleanast då, kolla om dom kanske kan fixa hemsideaddresen på linnena.linnerna,linnens? hehe hur fan stavas det?

Basketlinnen?
Christoffer_Aldell sa:
Alla ska ha 46, vår film heter så:)
mm, mailade och frågade om det gick att få mängdrabbatt.. Var ju sjukt dyrt ;(
okey, på championlinnena då eller? dom från den första länken. aah det var lite overkill på deras pris.

Basketlinnen?
den sidan som jag länkade...det är champion linnen vilket betyder KVALITET!
Chapion är dom som gör kläderna åt NBA lagen...

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp