Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
storlien e inte alls ett skämt fraelsare..har du ens varit där när allt e klart där?
i vintras var jag både i åre och storlien och jag tycker faktiskt att storlien e bättre.
trysils park 04-05 var nog den bästa jag kört i hela mitt liv. åre är väl bra om man orkar upp innan allt folk sen blir den så uppkörd.
kungsbergets park står ju sig alltid stark i förhållande till ställets storlek, men som sagt om trysil ordnar samma stil på parken den här säsongen så blir den mycket svårslagen.
Kungsbergets park har inte en jättebra helhet. Tråkiga rails och dålig variation. Dock så är hoppen bland de bästa i Sverige, riktigt stora och grym shape.
Jag har inte varit i så många Parker. Men eftersom Kungsberget ligger 2a i Sverige å 4 i EUROPA så vågar jag säga att Kungsbergets Park är gudoumligt skön. Den är skit SOOOFT!!
Åk till Finland där finns ju bara småberg så där har de tid att hålla parkerna i skick!
Där shapades det varje dag redan för 10 år sen, det är väl därför finnarna dominerar(snowboard).
Bydals är grymt välskött och inte så mycket folk där. å vill ni ha många åk så rekomenderar jag den. Väldigt fint skött. Stor funpark innan Pipen. Så vill ni ha bra effektivitet och skoj så dra dit.
Sthlm krossar ju alla de där ställena, finns hur mycket rails, betong och biltak som helst. troligtvis mer rails än alla andra parkerna tillsammans. Snö? Nej, men de bryr ni väl er inte om ni ska ju jibba?