Bästa skidskämtet ever!

VictorWhite

Medlem
Bästa skidskämtet ever!
BÄRETTELSE, hur skämtet kom till. Jag och min kusin har kommit på ett helt eget skidskämt om norrmän, svenskar brukar ju alltid driva om norrmän (norrmän skämt) det finns ju till och med böcker om det ! Jag och min kusin åkte T-liften i funäsdalen, och så var det 4-5 norrmän där som alltid åkte tillsamans i liften när man egentligen bara ska åka 2. Då uppstod skämtet...

SKÄMTET, Varför åker norrmän alltid fler än 2 i T-liftarna?

Svar, De tror att det blir billigare så x)

Kom ihåg att jag var först med skämtet!!

Ps, har inget emot norrmän men det här skämtet är ju askul :)

Nån som har sett på andra ställen att norrmän åker fler än 2 i T-liftarna??

Bästa skidskämtet ever!
det bästa är att han försöker typ sätta copyright på skämtet att han är den enda som får använda det. dock kommer det bli så eftersom det var värdelöst ;))

Bästa skidskämtet ever!
Varför har norrmännen med sig bildörren ut i öknen?!

FÖR ATT DOM SKA KUNNA VEVA NER RUTAN NÄR DE BLIR FÖR VARMT AAAAHHAHAHAHHHHAHHH!!!!!!!!!!!!!!

Bästa skidskämtet ever!
åå herregud! var de roligaste jag nånsin har hört!!!!!!!!!!!!!!!.........,,,,,,,,,,------------11111111....22222

NOT!

Bästa skidskämtet ever!
Jag som trodde att det skulle vara ett asdåligt skämt som itne var roligt. o så vad det så! :Ppp:P:Pp:P:p:p:P

Bästa skidskämtet ever!
Fy fan du fick mig att gå in i en djup deprissions period just nu pga detta skämt! Hoppas verkligen inte att de upprepas för de va de tråkigaste jag nånsin hört här på freeride, och jag har hört mkt tråkiga skämt och saker här men detta var verkligen botten!

Bästa skidskämtet ever!
Jag ska börja berätta ditt skämt och säga att det var jag som kom på det, då kanske jag få respekt i backen...

Bästa skidskämtet ever!
Vet ni varför en norskar åker på en skida var?

NU KOMMER DET

ELLER?

FÖR HAN TROR DET BLIR BILLGARE SÅ!

Bästa skidskämtet ever!
lillemannen sa:
hahahahahahahaha! bästa skämtet nånsin! men stackars normen alla skämtar med dem!
förstod till en början inte riktigt vilken norm du pratade om, men i norge skämtar dem hursomhelst om svenskar på samma sätt som vi gör mot dem.

Bästa skidskämtet ever!
Jag som trodde att norrmän alltid var täta.

HAHAHAHA fattar ni? "Täta" som i liften och i plånkan HAAAAAAAAAAHAAA!

Copyright på den.

Tillbaka
Topp